Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalisuuden tutkiminen

Vierailija
13.11.2024 |

Olen parisuhteessa miehen kanssa ja tämä on ensimmäinen kunnon parisuhteeni. Tutustuimme aika nuorena toisiimme ja olemme olleet jo pidempään yhdessä. Nyt kuitenkin minua on alkanut mietityttämään haluaisinko vielä tutkia omaa seksuaalisuuttani ja itseäni, sillä en sitä ehtinyt tekemään. Tulenko katumaan vanhempana etten elänytkään "kunnolla"

Neuvoja? Vertaistukea?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi tuntuu tärkeältä asialta elämässäsi (kaikille se ei merkitse samalla tavalla), jos koet olevasi vielä erilaisia kokemuksia vailla, jos oman seksuaalisuuden rajojen kokeilu kiinnostaa. Silloin suosittelen ottamaan aikalisän ja elämään "kunnolla", kuten asian ilmaisit. Parisuhteeseen sitoutuneena kokeilut ja irtiotot on hankalampi toteuttaa. 

Minun pysyvä parisuhteeni ja perhe-elämäni alkoi nykymittapuun mukaan nuorena. Koska oma seksuaalisuuteni osoittautui jo alkuaikoina voimakkaammaksi kuin puolisoni, oli seurauksena turhautumista, masennusta, ketutusta ja sivusuhteita. 

Nyt viisikymppisenä olen katunut menetettyjä mahdollisuuksia seksin suhteen. Toisaalta asiat eivät ole pelkistettyjä ja yksinkertaisia. Olen kuitenkin elänyt pitkän parisuhteen, joka kokonaisuutena on ollut myönteinen, ja saanut iloita lasteni kasvamisesta. Kenties noista asioista olisin jäänyt paitsi, jos olisin painottanut liikaa seksiä. Elämä on ennustamatonta peliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi