Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä pakkomielteestä eroon?

Vierailija
11.11.2024 |

En käsitä miksi vaivaan päätäni ihmisellä jonka asioiden ei pitäisi vähääkään liikauttaa. Jotenkin hän kuitenkin on onnistunut kaivamaan päähäni poteron.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla tunteita häntä kohtaan? Millainen on teidän historia? Vaikea sanoa mitään kun ei tiedä miten olette olleet tekemisissä ja mitä välillänne on tapahtunut.

Vierailija
2/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua ikuisesti. Se yhdistää meitä, vaikka olisimme erossa toisistamme. Älä unohda minua koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei liikuta?

Vierailija
4/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mitä tunnen. Tapasimme deittisivustolla alunperin, mutta omasta ahdistuksestani johtuen hommasta ei sitten tullut kaveruutta kummempaa. Välissä hän on koettanut taivutella parisuhteeseen kanssaan ja mielestäni suhteeseen jopa aloimmekin yhteisymmärryksessä, mutta koin että tulin pian petetyksi ja hänen käytöksensä loukkasi. Myöhemmin on vetänyt asioita takaisin ja hänen mielestään emme olleetkaan parisuhteessa ja itse asiassa moni asia oli vain pelkkää läppää. Nyt pääni on jotenkin sekaisin kun hän deittailee muiden kanssa. Olen yrittänyt esittää ettei asia liikuta minua, mutta sisäisesti joku rauhattomuus vaivaa jatkuvasti. ap

Vierailija
5/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle? Mistä tiedät että sinulla on pakkomielle? Jospa se on jotain ihan muuta mitä et oikein edes uskalla itsellesi myöntää. Lähde siitä että kyseessä on jotain muuta kuin pakkomielle - ja ajattele!

Vierailija
6/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat vaan häneltä huomiota ja tiedät että suhteessa sitä saisi. Tiedät kuitenkin ettet halua häntä suhteeseen. Kuitenkin haluat vähän koukuttaa, koska onhan se kivaa saada sitä huomiota.

Myönnä itsellesi, että olet tässä vaan itsekäs, niin pääset helpommin eteenpäin. 

Vierailija
7/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä mitä tunnen. Tapasimme deittisivustolla alunperin, mutta omasta ahdistuksestani johtuen hommasta ei sitten tullut kaveruutta kummempaa. Välissä hän on koettanut taivutella parisuhteeseen kanssaan ja mielestäni suhteeseen jopa aloimmekin yhteisymmärryksessä, mutta koin että tulin pian petetyksi ja hänen käytöksensä loukkasi. Myöhemmin on vetänyt asioita takaisin ja hänen mielestään emme olleetkaan parisuhteessa ja itse asiassa moni asia oli vain pelkkää läppää. Nyt pääni on jotenkin sekaisin kun hän deittailee muiden kanssa. Olen yrittänyt esittää ettei asia liikuta minua, mutta sisäisesti joku rauhattomuus vaivaa jatkuvasti. ap

TÄH!

Oliko suhde vai ei? Ei se yhdessäolopäivien pituudesta ole kiinni.

Loukkasi ja petti? HÄN SINUA!

Mitä asioita veti takaisin? OLIS TÄRKEÄ TIETÄÄ.

Näyttelet että ei liikuta? AIKA PAHA!

Mustasukkaisuusko sinua vaivaa? SINÄ. AIKA PAHA?

TÄMÄHÄN ON JOKU HIRVEÄ SOPPA?

Vierailija
8/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vähemmän tekemisissä, keksi itsellesi joku harrastus, vaikka sukan kutominen.

Vierailija
9/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat vaan häneltä huomiota ja tiedät että suhteessa sitä saisi. Tiedät kuitenkin ettet halua häntä suhteeseen. Kuitenkin haluat vähän koukuttaa, koska onhan se kivaa saada sitä huomiota.

Myönnä itsellesi, että olet tässä vaan itsekäs, niin pääset helpommin eteenpäin. 

Jutusta ei oikein ilmennyt millä tavalla hän on halunnut koukuttaa.

Vierailija
10/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No - se pakkomielle? Minkälainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi