Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä ikinä vastaa...

Vierailija
11.11.2024 |

... jos nainen kysyy, mistä seksissä pitäisit. Sitä et tule saamaan.

Miksi tätä vallankäyttöä ei tunnisteta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Kyllä meillä on hyvin toiminut.

Tietysti jos toivoit naisesi pukeutuvan norsuksi ja läiskivän kärsällä sinua perseelle. Ymmärrän reaktion.

Vierailija
2/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vastasin että tykkään suikista tosi paljon ja silloin tällöin nieleminen olisi ihan huippujuttu... En ole katunut rohkeaa vastaustani, jopa tuo silloin tällöin on pitänyt 3 vuosikymmentä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanonnaina että en pidä suikkareista, kun naiset eivät sitä osaa. Ottavat haasteena sen. Ei tosiaan kannata alkaa kerjätä mitään.

Vierailija
4/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanonnaina että en pidä suikkareista, kun naiset eivät sitä osaa. Ottavat haasteena sen. Ei tosiaan kannata alkaa kerjätä mitään.

Ja sama äijä varmaan valittaa toisessa ketjussa että naisen orgasmi ei oo miehen vastuulla jos ei ite sano mitä haluaa. 

Vierailija
5/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kysy, ei tiedä.

Vierailija
6/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät tiedä mitä miehet haluavat. Naiset elävät minäminä-maassa

Vierailija
7/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä haluamaansa voi saadakin muutaman vuoden ajan kun suhde on tuore mutta loppuu ajan myötä. Eipä ole ollut pyllyn puolelle muutamaan vuoteen asiaa vaikka alkuvuosina oli useita kertoja viikossa

Vierailija
8/10 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sama äijä varmaan valittaa toisessa ketjussa että naisen orgasmi ei oo miehen vastuulla jos ei ite sano mitä haluaa. 

On sulla kyllä katkerat oletukset. Mä kyllä saan naisen kuin naisen tulemaan, vaikka pitäis sormettaa 2 tuntia. Sua en kelpuuttais seksikumppaniksi, koska olet katkera nainen.

Vierailija
9/10 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä haluamaansa voi saadakin muutaman vuoden ajan kun suhde on tuore mutta loppuu ajan myötä. Eipä ole ollut pyllyn puolelle muutamaan vuoteen asiaa vaikka alkuvuosina oli useita kertoja viikossa

Tämä on täysin totta. Viimeistään sen jälkeen kun lapset on tehty, niin tippuu ne miehen mieliksi tehdyt jutut pois. 

Vierailija
10/10 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät itse tunnista näitä piirteitä itsessään ja jos tunnistavat, niin vika on miessian, joka tulee jättää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme