Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auta, näkijä jos olet vielä paikalla, tätä hädänalaista perhettä.

Vierailija
19.02.2007 |

Mies meni tekemään typeryyden. Minäkin muutaman. Koko elämämme on mennyt väärään suuntaan. Kuinka päästä taas pois näiltä teiltä ja miltä tavallinen " tie" tuntuu tämän kaiken jälkeen? Mitä seurauksia näistä asioista tulee meille? Joko tällainen on jättänyt jälkemme sieluummekin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katumus on aitoa teillä on mahdollisuus parempaan, rehelliseen ja puhtaaseen elämään. Ei kannata jäädä murehtimaan menneitä vaan katsoa luottavaisesti eteenpäin, elämä järjestää asiat ennemmin tai myöhemmin parhain päin. Ottakaa kokemuksistanne opiksi älkääkä tehkö samoja virheitä uudelleen, se vasta olisi typeryyttä ja elämän hukkaan heittämistä.

Vierailija
2/9 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sujuuko raskauteni hyvin ja onko lapsi terve? Syntyykö ennen vai jälkeen lasketun ajan? Onko tyttö vai poika?

miten ystäväni keskosena syntynyt vauva, pärjääkö hän?

Kiitos jos pystyt vastaamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos

Vierailija
4/9 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme usko siihen. Tavallinen tie tuntuu vain niin vaikealta ja kiviseltä kulkea. Miten tämä asia, tää jonka toukokuussa pitäisi ratketa? Meneekö hyvin vai huonosti?

Kiitos jos vastaat vielä tähän.

Vierailija
5/9 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella vilpittömästi haluat asiaa, joka ei aiheuta pahaa kellekään, tulet kyllä saamaan haluamasi.

Vierailija
6/9 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se omasta huonosta itsetunnosta vai onko mies antanut joskus ymmärtää, ettei arvosta sinua sillä tavalla kuin kuuluisi?

Vierailija
7/9 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, miten sovitus tapahtuu riippuu siitä, mitä ihmisen on määrä tässä elämässään oppia.

Vierailija
8/9 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, siis minulla on todellakin ollut hyvin voimakas intuitio ja epäilys että ei ehkä ole aina ollut uskollinen. ja olen nähnyt todella voimakkaita enneunia jopa asian tiimoilta, asioita joita en ole voinut tietää etukäteen mistään. ja muutoinkin kyllä olen saanut joistain asioista/ihmisistä joskus todella voimakkaita tuntemuksia joita en ole voinut järjellä selitää, mutta jotka ovat sitten käyneet tavalla tai toisella toteen tai osoittautuneet oikeiksi myöhemmin. ja tämä asia on siis yksi niistä jolle en vain ole vielä onnistunut saamaan mitään todellista vahvistusta.

mutta tiedän myös sen että itsetuntoni on varmasti heikolla pohjalla, ja siksipä olen usein lyönyt itsekin asian vain sen piikkiin, että hulluja ajattelen. ja toki olen mieheltäni suoraan kysynytkin asiasta, mutta tietenkin hän vain kieltää kaiken ja sanoo ettei ole totta. en silti ihan tuulesta ole temmannut näitä " hulluja ajatuksiani" , koska välillä hänen käytöksessään on ollut paljon epäilyttäviä ja kummia piirteitä. nyt taas on ehkä tasaisempaa, mutta luulen että hän voisi myös tavallaan pelätä minun " osaavan lukea häntä" ja siksi skarpata. hän silti arvostaa minua paljon, on ihana ja hyvä aviomies, mutta siltikin tämä asia kalvaa sisintäni aina - haluamattani, enkä tiedä voinko siihen koskaan saadakaan varmuutta.

voi kunpa joku oasisi minulle antaa vahvistuksen, sellaisen johon voisin uskoa...

Vierailija
9/9 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mieheni salaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä