Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten viettäisitte joulua niin, että lahjoihin kuluisi vähemmän rahaa? Vai oletteko pitkin vuotta ostaneet lahjat?

Vierailija
08.11.2024 |

Miten on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta lahjoja, kukaan ei pakota.

Vierailija
2/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta lahjoja. Ei ole rahasta kiinni, haluan vaan päästä helpolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla 10 pientä lasta, joille haluat ostaa lahjat ? Vai mistä kyse? En ymmärrä tätä valitusta , ettei ole rahaa ostaa lahjoja. Sitten ei osta.

Vierailija
4/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta kuin omalle perheelle eli lapselle ja miehelle. Aiemmin kun äiti oli elossa, niin häntä muistin myös. Mies hankkii omalle äidilleen joulukukan tms. Yksi ostosreissu tai sitten tilaan. En budjetoi mitenkään. Joulu ei ole sen kummempi ylimääräinen meno kuin mikään muukaan arjesta poikkeava esim. huvipuistokäynti tai viikonloppureissu.

Vierailija
5/5 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut jo lahjat.

Lapset saavat uunipadan. Mulla on kirppispöytä, jossa saldolla saan ostaa jotain.

Minulle on jo pitkään laitettu Arabian tuotteita sivuun ja olen vienyt niitä heille second handiin. Just tuli kaikki -30%. Ostettiin monta uunipataa. Lapsille , 4 kpl, miehen kummilapselle ensi kevään yo, sekä 2 lähtee mukana Amerikkaan.

Älyttömästi työtä, mutta olin niin tyytyväinen, kun ollaan tässä tilanteessa.

Kirppistavarat tulee muilta lahjoituksena.

Tässä on varmaan tuhansia tavaroita vaihtanut omistajaa, jotta on päästy tähän pisteeseen