Miten te olette yhteisymmärryksessä löytäneet unelmienne kodin!?
Tuntuu, ettei minulla ja miehellä mene ollenkaan yksiin nämä haaveet. Hän haluaa jotain ihan utopistista! Uutta ja todella halvalla. Kaikki täytyisi olla viimeisen päälle, uutta ja laitettua, tyyliin keskellä metsää, mutta lähellä palveluita ja hinta reilusti alle 200000 euroa totta kai. Siis mitä!?
Kommentit (5)
Se, kummalle asia on tärkeämpi ja jonka näkemys on realistisempi, juntatkoon tahtonsa läpi.
Haihattelujen tai ihassama-tyyppien mukaan ei voida mennä.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen on hyvinkin mahdollista, jos ette ole sidottu kalliille pk-seudulle...
Meillä on kyllä myös ollut tuossa asiassa vaikeuksia, kun minä olen maaseutuihminen, mies henkeen ja vereen kaupunkilainen, minua viehättää vanhat rakennukset ja kotoisa mökkityyli, miestä moderni ja minimalistinen... Nyt asumme kompromississa, Helsingissä mutta luonnonläheisessä kaupunginosassa, puisessa rivitalossa, sisustuksessa molemmat on saaneet sisustaa eri tiloja mieleisekseen.
Ei ole kyllä tällä seudulla mahdollista. Uutta ei saa tuolla hinnalla. Kyse siis yli 100 m2 omakotitalosta. Minulle kelpaisi remonttikin, miehelle ei. Ap
Suunniteltu ja rakennettu itse 3 taloa. Samanlainen maku.
200 000e riitti uuteen taloon v 98
Löysimme helposti, halusimme 90% samanlaisia asioita. Kävimme yhdessä näytössä ja ostimme ko. asunnon. Tyytyväisiä olemme.
Tuollainen on hyvinkin mahdollista, jos ette ole sidottu kalliille pk-seudulle...
Meillä on kyllä myös ollut tuossa asiassa vaikeuksia, kun minä olen maaseutuihminen, mies henkeen ja vereen kaupunkilainen, minua viehättää vanhat rakennukset ja kotoisa mökkityyli, miestä moderni ja minimalistinen... Nyt asumme kompromississa, Helsingissä mutta luonnonläheisessä kaupunginosassa, puisessa rivitalossa, sisustuksessa molemmat on saaneet sisustaa eri tiloja mieleisekseen.