Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiks teillä tuu koskaan sellasta fiilistä että mikä pointti tässä edes on puhua mistään esim tällä palstalla

Vierailija
31.10.2024 |

Että mihin se isolla kuvalla edes vaikuttaa että ihmiset kitisee täällä ( ja muutenkin maailmassa )päivästä toiseen ja vuodesta toiseen samoja asioita, media mukaan lukien

Että sillä ei ole mitään merkitystä, se on ihan tyhjää 

Sitteku joku muu lopettaa sen niin sen omat jälkeläiset tulee toistamaan sitä samaa paskaa. Se on sellanen iso paskaläjä mikä ei koskaan muutu tai etene mihinkään oikeasti

Se on tosi mielenkiintosta kuunnella tuolla omassa arjessa esim nuoria kun ne puhuu ja tajuta se että tossahan on ihan samanlainen tyyppi mitä mä ite olin aikoinaan. Se jauhaa siinä nyt samaa skeidaa mitä mä jauhoin itse 20 vuotta sitten :D Ja todnäk tulee jauhamaan samoja asioita mitä mä jauhan nytten omassa tulevaisuudessa. 

Et se ei niiku ikinä etene mihinkään, uusi pökäle vaan tulee tilalle :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta tuo fiilis on 24/7. Siksi en perusta elämäni merkityksellisyyttä johonkin poliittiseen agendaan tai ilmiöihin, vaan pyrin löytämään merkityksellisyyttä henk. koht. elämääni muista lähteistä, kuten tärkeistä ihmisistä, luonnosta, taiteesta jne. 

Vierailija
2/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa, eri paketti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan provoilen kun on hiljaista töissä. Ensimmäinen virhe olisi lukea ja keskustella täällä ottaen mitään henk.koht ja tosissaan. En lukisi tätä roskaa vapaa-ajalla vaikka maksettaisiin joten en ymmärrä miten ja miksi kukaan näin tekisi. Masokismia ja/tai aivosolun puutetta. 

Vierailija
4/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinä on se, ettei halua kuitenkaan pitää kaikkea sisällään. Eikä välttämättä ole elämässä sellaisia ihmisiä joiden kanssa voisi tietyistä aiheista keskustella.

Vierailija
5/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni kitistä täsmälleen samoja asioita. Kuva elää ja tarkentuu, näkemyksiä on joka junaan ja ihan huippuja sisältöjä löytyy.

Ihme vinkumista. Olisitte varmaan onnellisia jossain pimeässä hiilikellarissa. Ei hätää, sinne saa ihan vapaasti mennä.

Vierailija
6/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan provoilen kun on hiljaista töissä. Ensimmäinen virhe olisi lukea ja keskustella täällä ottaen mitään henk.koht ja tosissaan. En lukisi tätä roskaa vapaa-ajalla vaikka maksettaisiin joten en ymmärrä miten ja miksi kukaan näin tekisi. Masokismia ja/tai aivosolun puutetta. 

Töissä minäkin lähinnä palstailen. Olisi surullinen elämä, jos vapaa-aikaa kuluttaisi täällä.

Vierailija
7/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta tuo fiilis on 24/7. Siksi en perusta elämäni merkityksellisyyttä johonkin poliittiseen agendaan tai ilmiöihin, vaan pyrin löytämään merkityksellisyyttä henk. koht. elämääni muista lähteistä, kuten tärkeistä ihmisistä, luonnosta, taiteesta jne. 

Jaa, olin nuorena aivan kuutamolla myös politiikasta ja nyt kun en enää ole niin kyllä elämä on huikeasti kiinnostavampaa, mielekkäämpää ja merkityksellisempää. Enkä ole jokin joojootyyppi jota voi nykiä ja tuuppia kuka milloinkin. Olo on juuri siksi levollinen.

Vierailija
8/8 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tuulettelen omia ajatuksiani ilmoille täällä, sekin jo helpottaa tietyllä tavalla. Ja on tärkeää pitää esillä erilaisia ajatuksia ja näkökulmia jotta edes palstalla oelvat ihmiset näkevät, että noinkin voi ajatella ja myös ajatellaan tässä maassa. Edes pientä pintanaarmua niiin kupliin joihin ihmiset itsensä sulkevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi