Jouluradio soi taas 1.11
Jouluradio soittaa taas joululauluja 24/7 alkaen perjantaina 1.11.
Kommentit (25)
Ainoa kanava, mistä ei tule mainoksia. Ei tarvitse kuunnella niitä vastenmielisiä kaalimato -juttuja.
Huomenna sitten alkaa jouluradio soida.
Nyt sitten taas joululaulut soi 24/7.
Miltä kanavalta? Kuuntelin juuri ykköstä, ei tule joululauluja.
Vierailija kirjoitti:
Miltä kanavalta? Kuuntelin juuri ykköstä, ei tule joululauluja.
Radiossa ;DD
Siinä taajuudet: https://www.jouluradio.fi/taajuudet
En pidä nykyään enää joululauluista.
Liian aikaisin. Ymmärtäisin jos 1.12
Kuitenkin salaa kuuntelette. Ainakin osa jotka vastannut "En" ja "evvk" 😀
Olen nyt kuunnelut melkein koko ajan jouluradiota kun se alkoi eilen kuulumaan. Alkaa kyllästyttämään kun siellä soi oikeasti samat kappaleet koko ajan!
Viime vuonna huomasin saman jutun
1.11.<--- PISTE
1.11 ei tarkoita mitään.
Ihanaa kun tuli lunta ja jouluradio soi
tip tap tip tap tipe tipe tip tap tip tip tap...
Harmittaa kun kanavaperheestä mentiin poistamaan kaksi parasta, Indie ja Jazz 😡 Jos joku asia on hyvin, miksi pitää mennä muuttamaan?
En kuuntele enää ikinä jouluradiota, koska minun ei enää tarvitse kuunnella sitä.
Edellisessä työpaikassani soi jouluradio aina marras- ja joulukuun ajan, sain yliannostuksen joululauluista.
Rouhea joulu ei ole enää niin rouhea kuin joskus oli. Ennen siellä laulettiin että annan miehelle pebaa joululahjaksi, ammuin sukulaisen joulupukkina, mummo jäi reen alle ja odotamme joulua ydinsodan keskellä. Paljon oli sellaisia mitä ei missään kuullut.
Nykyään vaan samat laulut kuin muillakin kanavilla, vain hevisaundein ja -lauluin.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun kanavaperheestä mentiin poistamaan kaksi parasta, Indie ja Jazz 😡 Jos joku asia on hyvin, miksi pitää mennä muuttamaan?
Laita palautetta Jouluradion sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt kuunnelut melkein koko ajan jouluradiota kun se alkoi eilen kuulumaan. Alkaa kyllästyttämään kun siellä soi oikeasti samat kappaleet koko ajan!
Viime vuonna huomasin saman jutun
Laittakaa palautetta Jouluradiolle?
Kyllä ehdottomasti kuuntelen.