Nainen , miltä tuntuu, kun mies, jonka kanssa olet pannut illalla, kävelee seuraavana aamuna kumppaninsa ja lapsensa kanssa vastaasi.
Nussin yöllä intohimoisesti miehen kanssa. Mies ei puhunut kumppanistaan mitään. Myöhemmin mies tuli rakastuneen oloisena naisystävänsä kanssa vastaani. Vaistomaisesti punastuin ja käänsi pääni poispäin, kun minua nolotti.
Kommentit (25)
En kyllä ylpeyttä tuntisi tossa tapauksessa. Olisin vaan ahdistunut.Toisaalta voihan heillä olla avoin suhde, mistä toisten suhteista koskaan ulkopuolinen mitään tietää.
Niin ne syyt, mitä ne voisi olla?
Miksi pitäis nolottaa! Miestä pitäisi nolottaa oma pettämisesnsä!
Sika l o r t t omies petturi
Eihän aapeen tarvitse nolostua vaan miehen joka petti
Keksitty aloitus, jonkun perheellisen miehen fantasia ;)
3,5/5
Naurahdin hieman, pisteet siitä
Vierailija kirjoitti:
Jokinhan naisessa on vialla, jos ei riitä miehelle.
Ei välttämättä. Se on vain luonnollista että mies pyrkii yhtymään mahdollisimman moniin naisiin. Suurin osa miehistä on valmis ja halukas tökkimään siittimellään vieraita naisia heti kun suhteen alkuhuuma on loppunut. Kulttuuriset tekijät saattavat hieman rajoittaa, mutta miehen ihmisluonto on siittäjän luonto. Varsinkin alfamiehen.
Naisessa ei siis ole mitään vikaa, minkä takia hän ei riittäisi. Kyseessä on ominaisuus eikä vika.
So what? Kyseessä oli pelkkä pano.
Vierailija kirjoitti:
Keksitty aloitus, jonkun perheellisen miehen fantasia ;)
Miten kahdella ihmisellä voikaan olla noin erilainen itseluottamus, en koskaan itse. Vrt. aiempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Se on vain luonnollista että mies pyrkii yhtymään mahdollisimman moniin naisiin. Suurin osa miehistä on valmis ja halukas tökkimään siittimellään vieraita naisia heti kun suhteen alkuhuuma on loppunut. Kulttuuriset tekijät saattavat hieman rajoittaa, mutta miehen ihmisluonto on siittäjän luonto. Varsinkin alfamiehen.
Naisessa ei siis ole mitään vikaa, minkä takia hän ei riittäisi. Kyseessä on ominaisuus eikä vika.
En ite kehuisi koskaan. Alfamieheksi.
No, minähän kysyisin naiselta, että tiedätkö miehesi panneensa viime yönä toista naista.
Vierailija kirjoitti:
No, minähän kysyisin naiselta, että tiedätkö miehesi panneensa viime yönä toista naista.
Ai siltikin, vaikka tietää miehen olevan varattu jo ennen panoa?
Noita nyt sattuu aika useinkin. Minulle sattunut vaikka tiedän miehen olevan varattu. Ei tunnu missään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfauroksen määritelmä on se, että se yrittää paritella kaikkien naaraiden kanssa. Jos mies on yhden tai kahden naisen mies, niin ei ole alfa, vaikka olisi kuinka rikas, komea ja johtavassa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sillä voittaisi? Paljastat vain oman sosiaalisen riippuvuutesi muista ihmisistä. Sekä huonon itsetuntosi, jota paikkailet "kostolla".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfauroksen määritelmä on se, että se yrittää paritella kaikkien naaraiden kanssa. Jos mies on yhden tai kahden naisen mies, niin ei ole alfa, vaikka olisi
Entäs G-mies. Jerry Cotton.
Näen pari kertaa kuukaudessa kaupungilla miehen, jonka kanssa tiedän vaimoni seurusteluaikaan viettäneen kiihkeän yön. Mies on julkisessa virassa kaupungissamme, puolijulkkis. Joka kerta ohittaessamme kirpaisee, adrenaliinia erittyy, ja samalla kiihotun ajatellessani kuinka intohimoisesti hän on silloisen tyttöystäväni kanssa paritellut. Tekisi mieli esittäytyä, tarjota kättä, kättä käteen, joka on tunnustellut vaimoni pillun auliisti avattujen reisien välistä. Tavallaan olen iloinen siitä, että heillä on muistissaan tällainen kiihdyttävä, viihdyttävä kokemus.
Vituttais se mies. Ei muuta. Koska jos noin kävisi niin se johtuisi siitä että se mies on valehdellut mulle eikö kertonut naisesta ja lapsista. Jos olisin tiennyt en ois pannu sen kans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs sillä voittaisi? Paljastat vain oman sosiaalisen riippuvuutesi muista ihmisistä. Sekä huonon itsetuntosi, jota paikkailet "kostolla".
Mikä ihmeen kosto? Kyllä kai sillä toisella naisella on oikeus tietää asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vituttais se mies. Ei muuta. Koska jos noin kävisi niin se johtuisi siitä että se mies on valehdellut mulle eikö kertonut naisesta ja lapsista. Jos olisin tiennyt en ois pannu sen kans
Juu niin aina
No ei mua nolottaisi. Tuntisin ylpeyttä, jonkinlaista mustasukkaisuutta, tyytyväisyyttä jne. Pääosin en tuntisi mitään, jos olen varatun kanssa niin olen jo käsitellyt asian mielessäni niin, etten edes havittele miestä itselleni. Mies ei ole minulle mitään ns. velkaa. En onneksi kiinny kovin helposti.
Jokinhan naisessa on vialla, jos ei riitä miehelle. Sama toki toisinpäin. Joku syy on, etten minä kävele siinä miehen kanssa.