Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun elämäni on aina ollut hankalaa?

Vierailija
29.10.2024 |

Onko se kohtalo ihmisellä joka on tyhmä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen muutkin asiat vaikuttavat kuin älykkyysosamäärä. Jos olet lievästi kehitysvammainen, sinulta on puuttunut vanhempien tukea ja ammattilaisten ohjausta, ehkä myös sopiva lääkitys ja oikeat diagnoosit.

Vierailija
2/7 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten perustelet hankaluuden? Ei kenellekään hyvät asiat tapahdu itsekseen. Saa tehdä töitä ja oikeasti mennä mukavuusalueen ulkopuolelle, jotta saa aikaiseksi asioita. Näin ainakin itsellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa ja hankalaa on ollut minunkin eläminen syntymästä lähtien ihan tähän päivään.

Vierailija
4/7 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes yksi vanhempi joka tukee, niin saa rakentavan vuorovaikutuksen mallin. Kun selusta on turvattu niin voi helpommin lähteä opiskelemaan yms.

Vierailija
5/7 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edes yksi vanhempi joka tukee, niin saa rakentavan vuorovaikutuksen mallin. Kun selusta on turvattu niin voi helpommin lähteä opiskelemaan yms.

Siis mä olen jo vanha eikä koskaan ollut vanhempia jotka olisivat tukeneet.

Vierailija
6/7 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon meni hukkaan ja vielä ehtii mennä lisää hukkaan. Olisi saanut olla sellainen elämä mistä saa nauttia. Enimmäkseen kärsimystä tämä on ollut. Onneksi olen jo aika vanha yli 50 niin loppusuora häämöttää. Kun saisi kivuttoman lähdön niin se olisi kiva.

Vierailija
7/7 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä.

Loppusuoralla ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän