Meikkaus ja vaatteet
Naiset, selittäkää minulle mitä tarkoittaa laittaudun vain itseäni varten? Meikkaatteko te ja laitatte hienot vaatteet päälle jotta voitte katsoa itseänne peilistä? Vai haluatteko te että teitä ihaillaan josta saatte itsevarmuutta? M18
Kommentit (7)
Kaikkea kun perustellaan terveydellä ja kustannuksilla niin meikit, pikamuoti ja some pitäisi kieltää kun ne aiheuttaa naisille varsinkin nuoremmille mielenterveys ongelmia ja yhteiskunnalle kustannuksia. Pelkästään kelaterapeuttien toimintaan menee yli 100 miljoonaa ja terapeuttien asiakkaista suurin osa on naisia
Sitä, että tunnen oloni itsevarmemmaksi ihmisten (en erityisesti miesten) edessä. En tosiaan laittaudu jos olen yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea kun perustellaan terveydellä ja kustannuksilla niin meikit, pikamuoti ja some pitäisi kieltää kun ne aiheuttaa naisille varsinkin nuoremmille mielenterveys ongelmia ja yhteiskunnalle kustannuksia. Pelkästään kelaterapeuttien toimintaan menee yli 100 miljoonaa ja terapeuttien asiakkaista suurin osa on naisia
Sinäkin voisit hoidattaa yläpäätäsi, vinkki.
Vierailija kirjoitti:
Väärässä olet. Ei jatkoon.
Minä meikkaan ja pukeudun siististi vaikka en olisi lähdössä koko päivänä edes ovesta ulos. Siitä tulee parempi fiilis itselle kuin että makaisin haisevana jossain pieruverkkareissa, tukka sekaisin ja naama punoittaen.
laitan mitä laitan muiden mielipiteillä ei ole merkitystä
Hep!
Minulle se tarkoittaa sitä että laittaudun itseäni varten, en siis väkisin muita varten. Laittaudun niin että minulla on hyvä ja mukava olla. Jos minulla olisi miesystävä, olisin tietysti onnellinen siitä että miellytän myös häntä.