Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä ikinä vedetty sivullisena mukaan mustasukkaisuus draamaan? Itselle kävi niin

Vierailija
24.10.2024 |

Että olin ostamassa miehelleni suksia Torin kautta ja kun olin  suksia hakemassa, niin miehen avovaimo tuli kotiin ja sai kohtauksen. Tuntui oikeasti että olen jossain piilokamerassa!

Luikin karkuun suksineni ja hirveä huuto kuului takaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja siitä jää oikeasti outo olo. Kerran yksi nainen soitteli minulla ja oli sitä mieltä että olen hänen miehensä kanssa. Lopulta täytyi sanoa että olen kotona oman mieheni kanssa ja että haluatko jutella hänen kanssaan, kun täällä ei muita miehiä ole.

Vierailija
2/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä olin festareilla. Olen jo yli ikäinen nainen ja en huomannut että vieressäni oli nipin napin täysi-ikäinen poika. Kunnes yhtäkkiä pojan joko tyttöystävä tai jätetty tyttöystävä tuli raivoten paikalle. Alkoi huutamaan, että tämän "hu.." kanssako täälä vehtaat. He ottivat kovaakin yhteen ja itse katsoin parhaaaksi häipyä mitään sanomatta paikkalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti kerran nainen, joka kertoi tietävänsä että minulla on suhde hänen miehensä kanssa, ja että hän oli löytänyt miehensä puhelimesta todella vastenmielistä materiaalia meistä. Nyt menisivät molempien perheet hajalle. Ei millään uskonut, että nyt tuli puhelu väärälle ihmiselle. Otin osaa vaikeaan tilanteeseen ja vakuuttelin, että ihan oikeasti minulla ei ole osaa eikä arpaa asiaan enkä tunne koko miestä.

Puhelun jälkeen löysin Facebookista kokonimikaiman, joka kaikkien naisen antamien vihjeiden perusteella oli tämä jolle hän luuli soittaneensa. Ei ottanut minuun yhteyttä toistamiseen, mutta jospa tilanne selvisi ja soittajalla on nyt kaikki hyvin.

Vierailija
4/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On baarissa Mikkelissä noin 20v sitten. Seisoin baaritiskillä yhtäkkiä eteen tulee nainen sä et uskalla suudella mua. Uskalsin.

Herätti ihmetystä kun suudelman aikana tunsin maan järisevän, tuntui kun pää olisi räjähtänyt.. Tiedättekö sellainen olo kuin halolla olisi päähän lyöty.. hetken mietittyäni onko tää nyt sit sitä rakkautta.. tajusin että naisen mies ei ollut arvostanut meidän suutelua ja veteli mua nyrkillä päähän.

Vierailija
5/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sairaalloisen mustasukkainen puoliso, joka alkoi esimerkiksi epäillä, että minulla oli suhde erään työkaverin kanssa. Hän etsi humalassa somesta tämän ihmisen ja lähetteli tälle räävittömiä vihaviestejä. Minulla ei kuitenkaan ollut mitään suhdetta, ja vihaviestien kohdekin oli väärä. Sain hävetä ilmät päästäni tätä käytöstä sekä tässä että muissa vastaavissa tapauksissa, johon vedettiin ihan ulkopuolisia mukaan.

Vierailija
6/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä ole sivullinen jos miehelläsi on erikseen avovaimo!

Vierailija
7/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisitte vähän kokeilla luistoa+pitoa  kans.

Vierailija
8/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut monia juttuja. Yksi oli, kun ystävä alkoi seurustelemaan tuttuni kanssa ja tämä ystävä luuli, että olen mustasukkainen tästä tutusta ja ihmetteli omituista käytöstä! Todellisuudessa tämä ystävä petti tätä tuttua mennen tullen ja tästä johtuen olin ns. "puun ja kuoren välissä", enkä osannut suhtautua heidän suhteeseen normaalisti. 

Vierailija
9/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaukseni ainakin sivuaa aihetta. Vaimoni ulkomailta myös oleva ystävä haluaisi että he tapaisivat ja mentäisi heille kylään viikonlopuksi eli huomenna ja pari yötä siellä. Ilmeni että ystävän mies on erittäin mustasukkainen ja ei halua että vaimolla käy vieraita silloin kun hän itse on työmatkalla. Mitä...? Vaimo ei saa tavata ystäväänsä kun minä olen mukana. Ehdottivat minulle hotellia. Ajetaan 500 kilsaa eikä tarjota yöpaikkaa kuin toiselle. Kait me sitten siellä kotona nussittais koko viikonloppu. Ja tämä nainen ei sitten harrastaisi mitään yksinään ? Uskomatonta. No olkoot siellä keskenään. Jos on noin sairaan mustasukkainen. Eipä sitten se mieskään ole tervetullut meille.

Vierailija
10/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuolinen työkaveri on ihastunut minuun. On siis sen myöntänyt. Hänellä on vaimo ja lapsi. Itsellä ei ole tunteita häntä kohtaan mutta tämä vaimo on nyt jotenkin sitten saanut selville sen että mies on minusta kiinnostunut ja on soitellut ja lähetellyt viestejä joissa on käskenyt jättämään miehensä rauhaan. Olen yrittänyt vakuutella että nää miehensä tunteet on täysin yksipuolisia mutta hän on ihan varma että mä olen joku kauhea kodinrikkoja-viettelijätär. Aika kiusallinen tilanne.

Vierailija
11/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet vetivät omaan draamakuvioonsa takavuosina. Teininä meinasi jopa nuorisoporukka hakata, kunnes yksi keksi syyn miksi ei voi ja se olikin aika pätevä syy. Toisella kertaa joku sanoi ikävästi tai jotkut, eri tyypin ollessa kyseessä, en tiennyt hänen taustaa. Aikuisena taas pelimies oli kehittänyt kummallisen kuvion. Yleensä nainen saa syyt päälle. Miettivätkö muut koskaan osuuttaan tai missä kuviossa olivat.

Vierailija
12/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui kollegalle, mutta kerron esimerkiksi, miten kahjoja nämä tyypit ovat.

Olemme opettajia. Miespuolinen kollega alkoi saada puheluita, joissa tuntematon mieshenkilö tiukkasi vihaisena, mitä tekemistä hänellä on tämän vaimon kanssa. Kollega yritti selittää, ettei tunne koko naista. Mutta kun kollegan numero oli löytynyt vaimon kännykästä, niin pakkohan sen oli tarkoittaa kuumaa suhdetta. Noh, lopulta selitys löytyi. Tämä nainen oli vuosien takaisen entisen oppilaan äiti, joka oli ottanut lapsensa vanhan puhelimen käyttöön. Vanhassa luurissa oli sitten ollut opettajan numero. Äitikään ei ollut muistanut opettajan nimeä, eikä ollut osannut siis selittää, kuka on kyseessä. 

Mutta karmeaa touhua tuollainen, että ratsataan kumppanin puhelin ja soitellaan sitten ragepuheluita tuntemattomille. Mitä jos selvittäisitte asianne keskenänne? Ja mitä järkeä on tuollaisissa suhteissa, joissa koko ajan kytätään ja epäillään?

Vierailija
13/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet vetivät omaan draamakuvioonsa takavuosina. Teininä meinasi jopa nuorisoporukka hakata, kunnes yksi keksi syyn miksi ei voi ja se olikin aika pätevä syy. Toisella kertaa joku sanoi ikävästi tai jotkut, eri tyypin ollessa kyseessä, en tiennyt hänen taustaa. Aikuisena taas pelimies oli kehittänyt kummallisen kuvion. Yleensä nainen saa syyt päälle. Miettivätkö muut koskaan osuuttaan tai missä kuviossa olivat.

Mitähän helvettiä tämä tarkoittaa? Sanat ymmärrän, mutta en mitään siitä, mitä on tapahtunut. Miksi kirjoitat, jos et halua kertoa?

Vierailija
14/14 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi