Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40v ja nyt vasta opin ryyppäämään.

Vierailija
16.10.2024 |

Tarkoitan sitä, että alkoholin kanssa todella kannattaa SYÖDÄ. Krapula on paljon pienempi, ja voit kikkailla juoman määrällä paljon enemmän, jos syöt, kun juot.

Miksi Suomessa ei ole syömiskulttuuria alkoholin juomisen yhteydessä? Säästyttäisiin paljolta pahalta. Humala on tasaisempi, kun se aiheutuu täydellä vatsalla, verraten siihen, että tyhjään mahaan vedetään shotteja, kilahdetaan ja tapetaan joku.

Tekeekö virolaiset ja venäläiset tämän paremmin? Ruotsalaiset varmasti tekee, nehän tekee kaiken meitä paremmin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä ap olet hidas oppimaan.  Mä tiesin tuon jo nuorena. Samoin kuin sen, ettei erilaisia viinoja kannata juoda sekaisin.

Vierailija
2/7 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä ap olet hidas oppimaan.  Mä tiesin tuon jo nuorena. Samoin kuin sen, ettei erilaisia viinoja kannata juoda sekaisin.

Tuo erilaisten viinojen aiheuttama pahempi krapula-myytti on kumottu jo aikaa sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri juo energiajuoma paukkuja että kestää enemmän juoda viinaa ravintolassakin.  Itse kyllä yritän päästä mahdollisimman vähillä paukuilla.  Wiski, olut, wiski, olut taktiikka hyvä.

Vierailija
4/7 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

opetelkaa juomaan

Vierailija
5/7 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunaja ja suolakurkut ei riitä pohjaksi.

Vierailija
6/7 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni ryyppää väärin että koulutusta pitäisi tarjota. Ammattilaiset neuvomaan kuinka ryyppäät oikein.

Vierailija
7/7 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni ryyppää väärin että koulutusta pitäisi tarjota. Ammattilaiset neuvomaan kuinka ryyppäät oikein.

kyl näi o. Terveydenhoito säästyis paljolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän