Mistä oman alan töitä työttömälle mainostekstaajalle? 21 vuotta työttömyyttä takana ja eläkkeelle ei pääse
Olen yrittänyt etsiä alan työpaikkoja, mutta kiven alla tuntuu olevan.
Kommentit (4)
Mainostekstaaja, pistä oma yritys pystyyn. Ihmiset ovat valmiita maksamaan siitä, että joku kirjoittaa kauniilla käsialalla vaikka kutsuja, onnittelu- ja joulukortteja, diplomeja ym, ym. Ihan vasta esiteltiin vastaava yritys jossain, ehkä Ylen nettisivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen työtön tv-lupatarkastaja, ja eläkettä ei vaan myönnetä, vaikka sen saaminen on selvästi minun oikeuteni. Täti ollut työtön koko elämäni, oli puhelinkeskuksen hoitaja ja yhdisteli piuhoja.
Meitäkin on epäonni kohdannut koko sukua! Äiti hissityttö, isä reikäkortin lävistäjä ja täti Linnanmäen vedenneito. Työttöminä koko suku jo 40 vuotta, eikä eläkettä vaan myönnetä! Myös isovanhemmat työttöminä jo 70 vuotta: unilukkari, keilapoika, hevosraitiovaununkuljettaja ja lyhdynsytyttäjä! Voi meitä. Sentään vanhuuseläkkeelle pääsivät lopulta.
Minäkin olin töissä hiilikaivoksilla aikanaan mutta nykyään sekin työ siirretty kehitysmaihin :(
Minäkin olen työtön tv-lupatarkastaja, ja eläkettä ei vaan myönnetä, vaikka sen saaminen on selvästi minun oikeuteni. Täti ollut työtön koko elämäni, oli puhelinkeskuksen hoitaja ja yhdisteli piuhoja.