Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Saako puolisosi/kumppanisi orgasmin helposti?

Vierailija
11.10.2024 |

Vaimoni ei juuri koskaan saa orgasmia, vaikka sormeilen ja nuolen pitkään hänen pilluaan.Teenkö jotain väärin?

Miehet. Saako puolisosi/kumppanisi orgasmin helposti?

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa melko helposti. Kestää kyllä jonkin aikaa, muuta käytännössä joka kerta saa kunhan vain jaksaa nuolla. Ja jaksanhan minä :P

Viime kerralla sai kolme orkkua ennen kuin siirryttiin yhdyntään. Yhdynnässä ei ole koskaan saanut ainakaan minun kanssani.

Vierailija
2/7 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain" nuolemalla tai sormetuksella, hyvin heposti ja äkkiä. Panossa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vaimolle aina orgasmin, yleensä useita.

Vierailija
4/7 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, olet ymmärtänyt jotain väärin. Vaimosi ei saa orgasmia sillä että kysyt täällä saako muiden vaimot. Vaimosi saa sillä että kysyt häneltä mitä hän haluaa sinun tekevän. 

Vierailija
5/7 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa hyvin helposti. Ensimmäinen lämmittelyorkku nuollen ja sormin voi ottaa aikansa, eikä ole hänelle kovinkaan iso, mutta minä tykkään sitä katsella ja tunnustella sormillani. Panossa kuitenkin usein alkaa tulla heti, kun on kovin kiihottunut ja taukoa alla, voi mennä vain muutama minuutti kun hän on jo niin lopussa ettei enää pysty eikä halua enempää.

M54

Vierailija
6/7 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdynnässä tykkään antaa noita orkkuja . Kun tarkoitus on lopulta että rouva saa noita orkkuja, niin lähärissä mennään ja asentoja ei enää vaihdella . Silloin hän saa orkun noin viiden minutin välein. Tässä ikävaiheessa jo onnistuu helposti. Nuorena ei meinannut jaksaa ensimmäistäkään, kun itse meinas tulla tai erektiota ei tahtonut jaksaa pitää yllä. Nyt on niin hauskaa ja rentouttavaa antaa rouvalle orkkuja.

Vierailija
7/7 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni saa nopeasti orgasmin. Tuskin ehdin saada sormeni hänen pilluunsa, kun hän jo huokailee ja vääntelehtii nautinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä