Miettikääs sitä, että BlackRock ja Vanguard omistaa melkein kaiken.
Nämä kaksi firmaa omistaa käytännössä kaikki merkittävät firmat tai ovat omistajina..siis ihan kaikessa. Tämän vuoksi mikään boikotti ei toimi koska nämä omistavat myös ne kilpailijat😀 nyt joku huomaa että onhan tuossa sentään jotain kilpailua kun on kaksi firmaa apajilla mutta voi onneton, Vanguard sattuu olemaan BlackRockin suurin osakkeenomistaja... Joten turha ihmetellä miksi keskiluokan raha ei riitä mihinkään.
Kommentit (32)
Nämä ajavat myös voimakkaasti "et omista mitään ja olet onnellinen" agendaa. Esim USAssa rakennuttavat jo nyt asuinalueita joiden taloja ei voi omistaa vain vuokrata ja voitot menee ikuisesti Blcrockille ja kumppaneille. Nämä hallitsevat markkinoita niin että voivat määrätä hintatason. Siksi tuhansia ja tuhansia kämppiä on täällä Suomessakin varaa pitää vaikka tyhjillään.
Vierailija kirjoitti:
no mikset ala blackrockin omistajaksi niin pääset omistamaan melkein kaikkea. Minä olen jo.
Niin. Kerro vielä miten pääsee omistamaan Vangurdin osakkeita joka tuon puljun omistaa?? ai ei pääse?
Joo ja OP:n tai Nordean rahastot omistaa kaiken Suomessa. Ymmärrätkö v*tun pälli, että nuo rahastoyhtiöt ei itse omista mitään, vaan omistajia ovat sinne rahansa sijoittaneet eli ihan muut tahot?
Blacrock ja Vanguard johtavat useita maita varjohallitusten kautta
Minkäpä tuolle voi. Pakko rahoittaa tätä maailman omistajaa. Onneksi tämä maailmanaika alkaa olla loppusuoralla.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ajavat myös voimakkaasti "et omista mitään ja olet onnellinen" agendaa. Esim USAssa rakennuttavat jo nyt asuinalueita joiden taloja ei voi omistaa vain vuokrata ja voitot menee ikuisesti Blcrockille ja kumppaneille. Nämä hallitsevat markkinoita niin että voivat määrätä hintatason. Siksi tuhansia ja tuhansia kämppiä on täällä Suomessakin varaa pitää vaikka tyhjillään.
Kämppiä Suomessa pidetään ihan tahalleen ideologisista syistä tyhjillään esim. ei vuokrata homoille, ei vuokrata sinkuille, ei vuokrata luottotiedottomille, ei vuokrata perheettömille ja lapsettomille. Ei vuokrata vihervasemmistolle. Ei vuokrata jos et tule valtiolle tai tiettyyn siivousfirmaan töihin. Ei vuokrata jos et mene töihin minne minä sinut haluan LAITTAA. Mielummin vaikka homehduttavat asuntonsa.
Norjalaiset omistavat 5% maailman vapaasti listatuista pörssiyhtiöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämppiä Suomessa pidetään ihan tahalleen ideologisista syistä tyhjillään esim. ei vuokrata homoille, ei vuokrata sinkuille, ei vuokrata luottotiedottomille, ei vuokrata perheettömille ja lapsettomille. Ei vuokrata vihervasemmistolle. Ei vuokrata jos et tule valtiolle tai tiettyyn siivousfirmaan töihin. Ei vuokrata jos et mene töihin minne minä sinut haluan LAITTAA. Mielummin vaikka homehduttavat asuntonsa.
Omaisuutesi omistaa lopulta sinut.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja OP:n tai Nordean rahastot omistaa kaiken Suomessa. Ymmärrätkö v*tun pälli, että nuo rahastoyhtiöt ei itse omista mitään, vaan omistajia ovat sinne rahansa sijoittaneet eli ihan muut tahot?
Sinä Pälli et nyt ymmärrä. BlacRock omistaa Aladdinin mikä on tehokkain olemassa oleva sijoitusinstrumentti ja supertietokone minkä vuoksi firmojen on pakko turvautua Blacrockiin joka hallinnoi kaikkea rahaa. BlacRock myös pakottaa firmat sosiaalisella luokituksella jota ylläpitävät toimimaan oman tahtonsa mukaan. Vai miksi luulet että esim BudLite ajoi itsensä vararikkoon loputtomalta lbtg-pakotuksella?? Se toimi noin koska muuten se ei olisi saanut rahoitusta, Blacrockia ei kiinnosta koska se omistaa kilpailevat olutmerkit.
Tähän listaan on lisätty myös sellainen yriitys kuin Serco Group.
Ei vuokrata työssä käyville. Vuokrataan vain työttömille. Vuokrataan vain raksamiehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä Pälli et nyt ymmärrä. BlacRock omistaa Aladdinin mikä on tehokkain olemassa oleva sijoitusinstrumentti ja supertietokone minkä vuoksi firmojen on pakko turvautua Blacrockiin joka hallinnoi kaikkea rahaa. BlacRock myös pakottaa firmat sosiaalisella luokituksella jota ylläpitävät toimimaan oman tahtonsa mukaan. Vai miksi luulet että esim BudLite ajoi itsensä vararikkoon loputtomalta lbtg-pakotuksella?? Se toimi noin koska muuten se ei olisi saanut rahoitusta, Blacrockia ei kiinnosta koska se omistaa kilpailevat olutmerkit.
Voi luoja kuinka typerä munanlutkuttaja olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistakin olen lukenut, että BlackRock olisi jo monen suomalaisenkin suuryrityksen hallituksessa ja pakottaa sitten Suomessakin lbtg:tä, oliahan täällä muutama vuosi sitten melko epäonnistunut Mäkkärin yhdemmäisyys-mainos.Tjs. eihän tuo ole edes suomea.
Heti kun teet töitä niin saat häädön. Tämä on vain työttömille. Tämä on vain äärioikeistolaisille naisvihaajille ja lgbt-vihaajille.
Ihan merkityksetöntä.
Kysymys kuuluu, kuka omistaa valuutat? Se omistaa kaiken.
Ja kyllä rahan omistaa Illuminati. He pyörittävät tätä maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IhmisRahastonhoitajat ovat pelkkiä lampaita, jotka seuraavat isompia ja yrittävät pysyä indeksien perässä.
ps. Rheinmetall on tulevaisuuden firma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaistakin olen lukenut, että BlackRock olisi jo monen suomalaisenkin suuryrityksen hallituk
Ja minä olen kuullut, että äitisi myy tautista piluaan 50 €/tunti. Pitääkö tämä paikkansa ja antaako se myös b-rappua kuten kerrotaan?
Ap ei taida ymmärtää että se joka hallitsee rahaa, omistaa kaiken. Heille on merkityksetöntä kuka säätää lait kun sinä päätät heidän kohtalon.
Samanlaista pyramidihuijausta kuin kaikki muukin, sitten kun suuret sijoittajat alkavat vetää rahojaan pois rahastoista jää palkkä luu käteen
no mikset ala blackrockin omistajaksi niin pääset omistamaan melkein kaikkea. Minä olen jo.