Aloin tekemään hyväntekeväisyyttä =)
Keksin, että kun ihmiset ovat sankoin joukoin päättäneet muuttaa edullisempiin asuntoihin eikä heillä ole oikein varaa palkata kalliita muuttofirmoja niin olen nyt omalla pakettiauto+ kuomuperäkärrylläni ystävällisyyttäni tehnyt heille 100€ hintaisia muuttokuljetuksia. Työtön kun olen niin olen hyvin ehtinyt kaksi jopa kolmekin muuttoa tekemään päivässä. Minusta on kivaa auttaa köyhiä ihmisiä ja saan jotain pientä kivaa tekemistä siinä samalla. Miten sinä autat lähimmäistäsi?
Kommentit (15)
Teen saman ilmaiseksi ja kalenteri on varattu 3 kuukautta ihan täyteen. Eikä ole pelkoa että tarvitsisi maksaa veroja, kun ei vaihda raha omistajaa.
Eilen autoin kaatuneen juopon maasta ylös.
Vierailija kirjoitti:
Teen saman ilmaiseksi ja kalenteri on varattu 3 kuukautta ihan täyteen. Eikä ole pelkoa että tarvitsisi maksaa veroja, kun ei vaihda raha omistajaa.
Eikai kukaan nyt ihmisten auttamisesta veroja joudu maksamaan. Laupeuden työtä nimellisellä korvauksella.
Ilmoitin sinusta kelalle, varaudu tukien menetykseen ja rikosilmoitukseen verojen kierrosta saatanan sika!
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin sinusta kelalle, varaudu tukien menetykseen ja rikosilmoitukseen verojen kierrosta saatanan sika!
Eipä tuossa rikastumaan kukaan pääse jos nyt jonkun kolikon joku jostakin saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikai kukaan nyt ihmisten auttamisesta veroja joudu maksamaan. Laupeuden työtä nimellisellä korvauksella.
Aloittaja veloittaa. Se on palkallista työtä. Yhtähyvin bussikuski voisi sanoa että autan ihmisiä kuljettamalla heitä. Ja kyllähän monet kiittävät.
Ihan hyvä idea jossa kaikki hyötyy vähän. Mitä tuosta nyt sitten tulee.. vain 6000€ kuukaudessa jos jaksaa näpräillä. Eihän se väärin ole sekään.
Vierailija kirjoitti:
Eilen autoin kaatuneen juopon maasta ylös.
Minä taas potkin ojaan yhden kaatuneen juopon. Hyväntekeväisyyttä tämäkin ja palvelu yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja veloittaa. Se on palkallista työtä. Yhtähyvin bussikuski voisi sanoa että autan ihmisiä kuljettamalla heitä. Ja kyllähän monet kiittävät.
Mutta onpahan yksi työtön vähemmän. Kenkuttaako sinua se että joku on uuttera ihminen? Sekö on sinulta pois?
Minä tein tarpeeni erääseen yh äitiin ja hän kiitteli viellä jälkeenpäinkin ihan vuolaasti.Hän sanoi, että tällaista minä olen aina halunnut.
Vierailija kirjoitti:
LOL, roikuit jonossa maksulliseeen numeroon! Mihin niistä muuten soitit: Turvakieltoasiakkaiden palvelunumeroon vai Asevelvollisten palvelunumeroon? :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onpahan yksi työtön vähemmän. Kenkuttaako sinua se että joku on uuttera ihminen? Sekö on sinulta pois?
Ei todellakaan kenkuta hänen työntekonsa. Mutta se kenkuttaa että hän yrittää muuttaa sanojen merkitystä. Työnteko ei ole auttamista, se on työtä. Ilmaiseksi tekeminen on auttamista.
Maksu luonnossa? Rahaa ei ole.
t. Jasmin 24V
Harmaata taloutta ja etujen väärinkäyttöä. Veroja et tietenkään maksa myöskään.
Hyväntekeväisyystyöstä ei peritä korvauksia.
Hyväntekeväisyys on ainoa asia jolla tänä päivänä Suomessa rikastuu :D
Uskon kuitenkin edelleen siihen, että "rehellisyys maan perii"