Kuvaile miehesi ilmettä ja olemusta sillä hetkellä kun hän saa orgasmin?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Paisuu ja kovenee aivan kivikovaksi, ei jää epäselväksi että on tulossa. Pitää ihanaa, seksikästä, miehekästä murinaa tai sopertelee että nyt tulee. Tuo on joka kerta koko aktiin ehdottomasti kiihottavin momentti, ja yleensä tuun samalla hetkellä itsekin.
Näköjään sekin on jollekin alapeukun arvoinen asia, että mies saa orgasmin ja nainen kehtaa tykätä siitä. Normipäivä Vauvan seksipalstalla.
Sellainen nyanssi kun asennon pieni muuttaminen. Yleensä poikaystävä hakeutuu aikaisin lähetyssaarnaajaan ja sitten ennen lopputyöntöjä siinä liukuminen eteenpäin niin että jään pikkuisena 155 cm tyttönä kokonaan hänen alleen ja siinä terävät panoliikkeet. Aivan upea huomata miten toinen pääsee huipulleen. Ilmettä en paljoa näe, mutta kuvittelen sen ja tulen usein itse yhtäaikaa.
Suu hiukan raollaan ja koko kroppa jäykistyy vähäksi aikaa.
Olen myös huomannut kuinka mieheni kipukynnys nousee huomattavasti orgasmin lähestyessä. Yleensä kun vähän nipistän sen nännistä, niin se on heti vetämässä kättäni pois, kun tekee niin kipeää.
Mutta kun se on saamaisillaan orgsasmin, niin voin ottaa sen molemmat nännit tosi tukevasti peukalon ja etusormen väliin ja vetää aika lujaa eikä mies muuta kuin pane kovempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paisuu ja kovenee aivan kivikovaksi, ei jää epäselväksi että on tulossa. Pitää ihanaa, seksikästä, miehekästä murinaa tai sopertelee että nyt tulee. Tuo on joka kerta koko aktiin ehdottomasti kiihottavin momentti, ja yleensä tuun samalla hetkellä itsekin.
Näköjään sekin on jollekin alapeukun arvoinen asia, että mies saa orgasmin ja nainen kehtaa tykätä siitä. Normipäivä Vauvan seksipalstalla.
Heh juu, näemmä. :)
- nro 1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kommentti kertoo, että suuri osa palstalle kirjoittavista keräävät viesteillään vain jotain peukkuja, ja alapeukut käyvät itsetunnon päälle. Mitä hlvettiä te jostain muiden tykkäyksistä tai alapeukuista välitätte? En välitä tuntemattomien mielipiteistä tosielämässäkään, niin en kyllä vauva.fiissäkään.
M46
Jos en ole päätynyt alle miehen kiihkoillessa jo heti alussa niin loppua kohti varmasti päädyn. Hän käntää mut voimakkain ottein selälleni, huohottaa ja panee kovaa tiukassa lähärissä. Katsoo silmiini ja voihkii koko ajan matalalla seksikkäällä äänellä. Yleensä vielä ihan lopussa kääntää käteni ylös ja lukitsee ne ranteista toisella kädellään. Koko siemensyöksyn ajan tekee nopeita ja kovia työntösarjoja. Saattaa voihkia myös niiden tahdissa. Tuun hulluksi sitä kokiessani. Usein olen jo saanut siihen mennessä, mutta saatan saada jopa uuden orgasmin miehen rajun orkun vanavedessä.
Huohottaa ja samalla kieli työntyy ulos suusta jääden lerpattamaan jommalle kummalle puolelle huulia. Silmät pullistuvat ulospäin, punertavat. Joskus örisee ja puhkuu...
Sellainen kiihottunut keskittynyt ilme, ihan vakava ja suu hiukan raollaan. Näyttää oikein söpöltä ja kiihottavalta siis, ei ollenkaan naurettavalta! Laukeamisen tunnen siitä kun penis muuttuu kovemmaksi ja isommaksi ja työnnöt määrätietoiseksi. Ihana tunne ja siinä kohtaa itse vaan nautin kyydeistä ja silmät kiinni olen jossain kolmannessa taivaassa.
Isompaa ääntä pitää vaan sillon kun nain häntä sträpillä itse, muuten sellanen huohotus vain eikä tosiaan mitään karjumista tai voihketta koskaan. Se on yksi syy miksi sträppihommat on niin kivoja, toinen voihkii siinä nautinnosta työntöjen tahdissa kerranki mun vallassa.
Meillä tekee niin että pumppaa kovaa loppumetrit kunnes tulee ja työntyy syvään. Aina mun päällä ja siin on paikallaan hetken ja rupee sitten panemaan uudestaan kovaa. Taas on paikallaan syväl ja pumppaa vielä lisää. Noiden taukojen aikana tunnen sykkeen sisällä ja varmaan tulee sit vielä lisää spermaa. Tuijottaa mua koko ajan ja suuteleeki välillä. Huohottaa ja murisee/voihkii. Kiihottaa mua.
En omista peruutuspeiliä,lykkii takaapäin saattaa ilveillä murjottaa vaikea sanoa.
Katsokaa Roope Salmisen ilmettä noissa Vain Elämää jaksoissa. Mun miehellä on samanlainen, suu auki ja näyttää hölmöltä.