Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta miten voi aikuinen ihminen lapselleen puhua

Vierailija
29.09.2024 |

Lapset olivat viikonlopun isällään. Olin lähettänytbaiemmin hälle linkin koulukuviin.

8v tytölle olin ostanut uuden nätin mekon ja olin laittanut hiukset ponnareille. Tyttö itse myöhemmin kuvauksien jälkeen alkoi haukkua itseään, miten rumat vaatteet hällä oli päällä. 

No nyt olivat isällään, ja eikös tää ukko ollut taas lyttäämässä tytön vaatetusta. Tyttö sanoi minulle kun tultiin kotiin, että isänsä oli sanonut, ettei tilaa koulukuvia kun tytön vaatteet ei muka olleet hienot. Toisen, vanhemman tytön vaatetusta oli kehunut.

Laitoin viestiä sille äijälle epäuskoisena, että voiko kukaan noin puhua lapselleen! Onko tyttöni ymmärtänyt väärin hänen puheensa? Ei ole vastannut viestiini mitään.

Se on ennenkin haukkunut tämän nuoremman tytön vaatetusta, kun ovat menneet hänen luo. Silloin haukkui tytön paitaa kirppari lumpuksi.

Nyt oli uusi mekko päällä, ja jos tytön puheet pitää paikkansa, niin lyttäsi senkin! Eli syyllisti tyttöä siitä että ei tilaa heidän kuviaan vaatetuksen takia! Ja tyttö uskoo isänsä puheita, että kyllä hänellä on rumat vaatteet päällä, kun isäkin niin sanoo.

Olemme mieheni kanssa jo pitkään huomanneet hyvin narsistisia piirteitä tässä ex äijässä, ja tuollainen alaspainaminen taitaa kuulua tälläiseen pershäiriöön. Lyttäsi minua ja niin tekee lapsillenikin. Normaali isä kehuisi kuinka kauniita hänen lapsensa ovat, mutta tämän suusta tulee pelkkää paskaa. 

Tekisi mieli tehdä lasua, mutta tuskin kukaan tälle mitään voi. Hällä on jokatoinen viikonloppu lapset. Ai että pistää vaan vihaks. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä se Aina täysillä mäntyjä päin bloggaaja?

Vierailija
2/3 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä se Aina täysillä mäntyjä päin bloggaaja?

En ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi