Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonit, eikä tässäkään tilanteessa?

Vierailija
28.09.2024 |

Täällä osa vihaa silikoneja täysin. Että kaikki luomurinnat on parempia kuin silarit. 

https://www.plastikakirurgiafinest.ee/ennen-ja-jalkeen-kuvat/rinnat/ana…

Jos linkitys onnistuu, niin katso toisena oleva kuvasarja.

Näytin tuolta imetyksen ja lauhtimisn jälkeen ja laitoin silarit.

Olisiko alkuperäinen ollut parempi? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumisen

Vierailija
2/12 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap lisää vielä, että olen sinkku, enkä harrasta seksiä. Laitoin silarit ollakseni naisen näköinen ja tuntevani olevani samanlainen kuin aikaisemmin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa linkkiä, mutta sanon aina että ei tissejä tai pelkät säkit on parempi kuin silarit. En ole koskaan kokeillut silareita, enkä edes haluaisi. Pelkkä ajatus, että kehoon laitetaan jotain luonnotonta, tuntuu vastenmieliseltä.

Vierailija
4/12 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään avaa linkkiä, mutta en ymmärrä, miksi ei voi hyväksyä itseään sellaisena kuin on? Olen itse nainen, ja olen kuullut vaikka mitä ilkeää kommentointia ulkonäöstäni, enkä siis pelkästään rinnoista puhu tässä. En ole laittanut itseeni minkäänlaisia täytteitä. Muhun ei laiteta silikonia eikä muutakaan ylimääräistä. Mun itsetunto on aina ollut hyvä ilkeistä kommenteista huolimatta. En tarvitse "täyteaineita". 

Vierailija
5/12 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, et taida olla kuitenkaan ihan sinut päätöksesi kanssa kun tällaisia kyselet. Kai tiesit että silikonit voi myös poistaa. 

Itselläni on ollut silikonit yli 10 vuotta. En kysynyt keneltäkään mielipiteitä silloin, en ole kysynyt sen jälkeen. Mun keho, mun rahat, mun elämä, mun päätös. 

Vierailija
6/12 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän isompia saisivat laitattaa, kun kerran silkkarit ottavat. Noissa kuvissa älyttömän pienet tissit kaikilla operaation jälkeenkin.

Vierailija
7/12 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Parempi ennen kuin jälkeen. Kumitissit on huonoja.

Vierailija
8/12 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy silaritkin. Kauniita ne on silti kaikki, roikku tai ei 😊

Vierailija
9/12 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se oli se joku tosi tv tähti tms joka otta silarit, ja keho alkoi hylkii niitä monella eri tapaa, ja sai syövän ja kuolla kupsahti? Pelottaakin jo ajatus että pitäisi ottaa jotain luonnotonta täytettä omaan kehoon joka sinne ei kuulu. Rintani ei ole maailman kauniimmat varmaankaan, mutta kelpaa puolisolle, ja en häpeile niitä, käyn mielelläni alasti uimassa mökillä, jumpan jälkeen suihkussa, uimahallissa jne. Ehkä olen vain liian luonnollinen kun en oikein noita hyväksy. Tubulaariset rinnatkin (kehityshäiriöt) voidaan hoitaa rasvasiirroilla jos kyse olisi kehityshäiriöstä.

Vierailija
10/12 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen lasten jälkeen roikkuvat AA kupin tyhjät pussit. Otin Suomessa DD kupin silarit ja rintojen kohotuksen. Nyt ovat kauniit. Sanoin kirurgille, että otan niin isot kuin vielä näyttää luonnolliselta ja sellaiset sain. Nämä ovat olleet kohta jo 10 vuotta. Ja kosketusjäherkät ja pehmeät. 

Vierailija
11/12 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän isompia saisivat laitattaa, kun kerran silkkarit ottavat. Noissa kuvissa älyttömän pienet tissit kaikilla operaation jälkeenkin.

Vertasitko vartaloon. Monilla oli jopa kuin miehen rintakehä, ja näyttävät suurin osa olevan about c-kuppikokoa.

Minusta oli taas oikein hienoa, ettei mitään dollypartoneita ollut ahnehdittu. On tajuttu anatomian lait. Lääkäri on tainnut kertoa, että niskakipuja ja muita ongelmia saattaa isoista tulla. Kauniita lopputuloksia. Jokaisen oma asia. Silikoni aineena pelottaa, se on ainoa negatiivinen ajatukseni asiasta.

Vierailija
12/12 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä ymmärrä yhtään silikoneista marisijoita. Ei vaikuttaisi ainakaan minun mielipiteeseeni naisesta, oli hänellä silikonit tai ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi