Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaaminen

Vierailija
27.09.2024 |

Jälleen kerran: Miksi ihmiset kuvaavat ai-van kai-ken? Ooh, miten ihmeellistä: ruokarobotti! Videolle! Punaista eduskuntatalon pylväissä (joista on kymmeniä kuvia lehdissä) - eikun nimenomaan omaan puhelimeen pitää saada oma ihan itse otettu kuva. MINÄ olin siellä, MINÄ näin itse. Rakennustyömaa! Videolle! Valokuvia! Joitain ihmisiä jonottamassa jossain jonnekin jostain syystä: videolle! Ostin sämpylän ja kahvin - kuva, video, selfie, instaan, katsokaa, syön!! Onko tosiaan elämä niin yllätyksetöntä ja läpeensä (tapahtuma)köyhää, että jokainen pieni, arkipäiväinen asia on niin ihmeellistä, että puhelimen kamera pitää joka käänteessä kaivaa esiin? Joojoo, saa "kaikki tehdä mitä huvittaa ja mitä se mulle kuuluu". Mutta mun mielestä se on vähä-älyistä ja kertoo huomion hajaantumisesta entistä enemmän täysin epäolennaisiin asioihin. Noniin, ja sitten on teidän vuoro alkaa haukkua minua, 3-2-1, GO!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. olisi ollut varmaan onnessaan 70-luvulla, kuvia ee oteta ku häestä ja haatajaesista, ja YKS kuva per tapahtuma ta suat selekääs! Kallista vilimijä ee hukata kymmeneen kuvvaan samoesta ristijäesistä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän