Joudun ajamaan tunnin matkan autossa skitson työ"kaverin" kanssa
Miten selviän? Akka on aivan hullu. Nillittää täysin mitättömistä pikkujutuista ja saa raivokohtauksen, kun joku ei mene hänen mielensä mukaan. On mielestään aina oikeassa ja raivostuu, jos joku sanoo hänelle vastaan. Toisen kollegan haukku idiootiksi kun oli eri mieltä asiasta x.
Yritän keksiä jonkun tekosyyn, että saan mennä yksin. Esimerkiksi asiakaskäynti samalla reissulla. Olen akan kanssa tekemisissä mahdollisimman vähän.
Ilmeisesti ei ole saanut isoa kovaa enää 20 vuoteen, niin tekee tuollaiseksi.
Kommentit (18)
Sitten keksit sen tekosyyn, jos kerran mahdollista. Mitä siinä vikiset. Et sinäkään ihan järjen jättiläiseltä vaikuta.
Häh? Ainahan saa mennä yksin jos haluaa, ei tarvi mitään tekosyitä. Ei lokkeja ole pakko kuskata. Vai oletko itse lokki?
Onkk semmonen käkkäräpää keski-ikäinen eukko joka ajaa itse mersulla, ei osaa liikennesääntöjä? Yök
Otat vaan kaiken viihteen kannalta niin homma helpottuu huomattavasti. Turha kaiken maailman hankalia ihmisiä on vakavasti ottaa!
Riippu sairaudesta, jos valitus on sellaista että asunnossa on käyty hakemassa jauhoja ja suihkua käytetty, kannattaa juosta.
Nakkaat sen sitten puolessa matkassa ulos autosta, niin oppii nillittämään. Sanot perillä, että sille tuli este, suu ei pysynyt kiinni.
Miksi pitäisi kulkea jonkun kanssa ?
Me, jos menemme asiakaskäynnille ulkomailla, kyllä meillä on 1 auto ja siellä ollaan koko tiimi. Mutta ei kukaan raivoa, vaan käydään vielä läpi mitä ollaan tekemässä ja paluussa samoin, mitä tehtiin.
Illalla mennään yhdessä syömään tai tehdään yhdessä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ainahan saa mennä yksin jos haluaa, ei tarvi mitään tekosyitä. Ei lokkeja ole pakko kuskata. Vai oletko itse lokki?
Työmatka työnantajan autolla. Saattaa näyttää oudolta, jos tullaan kahdella autolla samalta suunnalta. "nuo kaksi ihmistä eivät mahtuneet samaan autoon".
ap
Radio riittävän kovalle ja nyökyttelet sopivasti sillloin tällöin. Anna pälättää, se on vain tunti.
NO mikset anna sille isoa ja kovaa?
Sillähän ne ongelmat ratkeaa usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmatka työnantajan autolla. Saattaa näyttää oudolta, jos tullaan kahdella autolla samalta suunnalta. "nuo kaksi ihmistä eivät mahtuneet samaan autoon".
ap
Laia kuulokkeet ja ole olevinaan kuuntelevinaan musiikkia .
Hän on nainen ja jos vielä itsellinen eläjä niin naisellinen heikkous vain korostuneena. Edellä mainittu heikkous koskee myös itsellisiä miehiä. Rauta rautaa hioo, ihminen toista hioo