Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette, jos ette saa kampaajalla pyytämäänne?

Vierailija
22.09.2024 |

Minulle on nyt käynyt kaksi kertaa eri kampaajalla niin, että olen pyytänyt vaaleita raitoja ja näyttänyt kuvaa, jossa hiukset ovat selvästi omiani vaaleammat, mutta lopputulos on ollut se ettei oma värini ole vaalentunut yhtään eli niitä raitoja ei ole erottanut mitenkään. Kärsin sosiaalisesta ahdistuksesta ja jännitän jo muutenkin kampaajalle menoa, joten en ole saanut sanottua, ettei lopputulos ollut sitä mitä halusin (mikä tosin mielestäni oli ilmeistä).

Mutta miten tuollaisessa tilanteessa "kuuluisi" toimia? Kuuluisiko kampaajan antaa jotain alennusta, tai tehdä työ uudestaan veloituksetta? Ihmetyttää myös vähän, että kumpikaan kampaajista ei kommentoinut mitenkään sitä, ettei hiuksissani näkynyt mitään raitoja, vaikka tulin nimenomaan niitä ottamaan. Ovatkohan hiukseni jotenkin poikkeavat etteivät ne vaalene, vai mistähän voi johtua? Ja siis tiedän, että tätä olisi tietenkin kannattanut niiltä kampaajilta kysyä, mutta olen tosiaan sen verran ujo, että en uskaltanut. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä raitoja uskalla tehdä raidoitettujen hiusten päälle jos ei halua hiusten tippuvan pois päästä. Nyt paljon kosteuttavaa hoitoa ja kerran viikossa öljyhoitp hiuksille. Jos hiukset ovat jo niin vaaleat, etteivät raidat näy niissä, et tarvi raitoja vaan kiiltoa. Sitä saat hoitavilla tuotteilla.

Vierailija
2/9 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä reklamoin heti, että ei näytä samalta kuin kuvassa. Tähän kampaaja yleensä antaa jonkun selityksen. 100%:ssa tapauksista syy on minun hiuslaadun/hoitamisen/hoitamattomuuden. Sitten vaihdan kampaajaa ja toivon parempaa lopputulosta. Lopulta kyllästyn ja teen itse. Saan mitä haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tilanteesta ja syystä, miksi ei ole onnistunut. Monesti kampaajat korjaavat työtään itse, kun se ei ole onnistunut.

Vierailija
4/9 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan lattialle

Vierailija
5/9 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 11 vuotta samalla kampaajalla joten ei ongelmia.

Vierailija
6/9 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäväriset apn hiukset ovat, onko oma väri vai värjätty, hiuslaatu? Kaikki nuo vaikuttaa siihen minkä vahvuista hapetetta uskaltaa laittaa, ettei hiukset katkeile pois. Jos hapete ei ole kovin vahvaa, raidoista ei tule kunnolla vaaleita. Voi olla että kampaajat on pelanneet varman päälle eikä ole halunneet vaurioittaa hiusta?

Vierailija
7/9 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä raitoja uskalla tehdä raidoitettujen hiusten päälle jos ei halua hiusten tippuvan pois päästä. Nyt paljon kosteuttavaa hoitoa ja kerran viikossa öljyhoitp hiuksille. Jos hiukset ovat jo niin vaaleat, etteivät raidat näy niissä, et tarvi raitoja vaan kiiltoa. Sitä saat hoitavilla tuotteilla.

Hiukseni ovat luonnostaan tummahkonruskeat, eli eivät ole todellakaan vaaleat. Ja tosiaan ilmaisin asiani ehkä vähän epäselvästi, mutta noiden kampaajakäyntien välillä oli puoli vuotta, en siis käynyt saman tien ottamassa uusia raitoja.

AP

Vierailija
8/9 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäväriset apn hiukset ovat, onko oma väri vai värjätty, hiuslaatu? Kaikki nuo vaikuttaa siihen minkä vahvuista hapetetta uskaltaa laittaa, ettei hiukset katkeile pois. Jos hapete ei ole kovin vahvaa, raidoista ei tule kunnolla vaaleita. Voi olla että kampaajat on pelanneet varman päälle eikä ole halunneet vaurioittaa hiusta?

Tummahkonruskeat, olen käynyt pari kertaa ottamassa raitoja 2 v sisällä, hiuslaatu on paksu ja karhea. Joskus nuorempana olen käynyt ottamassa kampaajalla vaaleita raitoja ja silloin olen myös saanut vaaleita raitoja, voi olla että hiukset ovat vähän vaurioituneet mutta haluaisin silti mieluummin vaaleammat hiukset, koska nykyinen tumma väri tekee kasvoistani tosi raskaan ja vanhan näköiset.

AP

Vierailija
9/9 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus otsikkoon: aloitan törkykamppanjan somessa, koska olen aivokuollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän