Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa näin kauniit hiukset?

Vierailija
22.09.2024 |

Täydellisen väriset ja pituiset ja uskomattoman sileät. Kuinkahan paljon tuossa on käytetty photoshoppia?

https://img.ilcdn.fi/hHYcmUTRYFZsdFk5Fm6kGNkb21U=/full-fit-in/920x0/img…

Tämän artikkelin neljäs kuva siis, jos epäilyttää linkkien klikkaaminen..

https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/c0e4a3d9-09a8-48b5-a4bd-fc9ea4ff9bfb

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on syntymälahjana runsaat, paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Eipä niitä "saa" mitenkään jos on ohut suomalainen hiuslaatu.

Markettisampoo ja -hoitoaine, öljyä joskus latvoihin jos muistan. Koskaan ei ole ollut 2-haarsisia tms

Vierailija
2/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä on tapana hieroa hapankaalia ja valkosipulia hiuksiin. Paljon probiootteja jotka hellii hiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä on syntymälahjana runsaat, paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Eipä niitä "saa" mitenkään jos on ohut suomalainen hiuslaatu.

Markettisampoo ja -hoitoaine, öljyä joskus latvoihin jos muistan. Koskaan ei ole ollut 2-haarsisia tms

Ei tuo kovin paksu ole. Mulla on paksumpi.

Vierailija
4/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaiset, mutta vaaleammat ja pidemmät. Luonnostaan varmaan tietynlainen hiuslaatu, mutta on mulla ollut tosi paha hiusjakso nuorempana kun mulla huomauttiin tosi pahaksi päässyt anemia ja hiukset melkein puoliksi tippui päästä. Nyt taas omat paksut hiukset <3

Vierailija
5/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymalahjana saa, jos saa. Itselläni on paksut (ja pitkät) hiukset ja tosi moni on tullut kysymään mitä shampoota jne käytän. Käytän kyllä laadukkaita kampaamotuotteita, mutta eivät ne mitään ihmeaineita ole, jos hiusgeenit ovat huonot.

Vierailija
6/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä photoshopattu hiuksia lainkaan. Osalla on hyvät hiukset jo geeneissä. Jos on huono hiuslaatu sitä ei millään ulkoisella konstilla voi parantaa.

Vierailija
7/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kovin paksu ole. Mulla on paksumpi.

Niin meilläkin. En kirjoittanut että kuvan tytöllä olisi yhtä paksut

ed

Vierailija
8/8 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, piristit päivääni. Mulla on tuollaiset hiukset, paitsi paksummat, ja olen niistä tosi epävarma.