Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko sinkkumiehen syytä lähteä ulos kävelylle, vai masentuuko siellä vaan lisää kun näkee onnellisia pareja syömässä ravintoloissa?

Vierailija
20.09.2024 |

Pelatako silti BG3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä ULKONA kävelessä voit nähdä ravintolassa syömässä olevia? Et sinä ainakaan heidän onnellisuuttaan voi nähdä.

Vierailija
2/3 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sinkkunaisena kävelen toista tuntia kestävän lenkin joka ikinen päivä enkä kyllä  yhdenkään ravintolan läpi kävele tai kyttäile ikkunoitten takana.

Suuntaan sinne missä saan olla rauhassa kuten mereen rannoille ja kävelypoluille.  Miksi ihmeessä käyttäisin aikaani toisten kyttäilyyn ja arvailuun heidän "onnestaan"?  Näin aikuisena kyllä olen sen verran terveen realistinen etttä tiedän ettei se parisuhde-elämäkään ole mitään onnessa liitelyä aamusta iltaan. Kyllä se on 90 % ihan tavallista elämää ikävine ja kurjinekin hetkineen.  Toinen ottaa päähän ja kiukuttaa, mikään ei tunnu kivalle.

Minulla on kyllä kokemusta myös parisuhteesta joten tiedän mitä sekin on, ja ystäviä jotka ovat parisuhteessa.  Omat vanhempani ovat läheisimmät ihmiset jotka ovat eläneet yhdessä jo vuosikymmeniä ja hyvin läheltä sitäkin seurannut. Eivät he ole koskaan istuskelleet onnen kultapilvissä ravintoiloissa toisiaan silmiin tuijottamassa kuin ehkä silloin kun olivat vastarakastuneita.

On ollut ylä ja alamäkiä, kaikenlaista kriisiä ja vaikeuskiakin kuten jokaisen ihmisen elämässä varmasti on, ollaan sitten kaksin tai yksin.

Te ruikuttajat olette kuule äärettömän rasittavia. Ei teitä kukaan jaksaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sinkkunaisena kävelen toista tuntia kestävän lenkin joka ikinen päivä enkä kyllä  yhdenkään ravintolan läpi kävele tai kyttäile ikkunoitten takana.

Suuntaan sinne missä saan olla rauhassa kuten mereen rannoille ja kävelypoluille.  Miksi ihmeessä käyttäisin aikaani toisten kyttäilyyn ja arvailuun heidän "onnestaan"?  Näin aikuisena kyllä olen sen verran terveen realistinen etttä tiedän ettei se parisuhde-elämäkään ole mitään onnessa liitelyä aamusta iltaan. Kyllä se on 90 % ihan tavallista elämää ikävine ja kurjinekin hetkineen.  Toinen ottaa päähän ja kiukuttaa, mikään ei tunnu kivalle.

Minulla on kyllä kokemusta myös parisuhteesta joten tiedän mitä sekin on, ja ystäviä jotka ovat parisuhteessa.  Omat vanhempani ovat läheisimmät ihmiset jotka ovat eläneet yhdessä jo vuosikymmeniä ja hyvin läheltä sitäkin seurannut. Eivät he ole koskaan istuskelleet onnen kultapilvissä ravintoil

Sinulla ei tietenkään ole mitään käsitystä millaista on olla mies tällaisessa tilanteessa. Katso joskus vaikka avaraa luontoa ja reflektoi ihmisyhteiskuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi