Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonit Siluetista vai Nordströmiltä?

Vierailija
11.09.2008 |

Kumpi parempi paikka? Hinnalla ei väliä..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vain luojan suomaan, rakas av-siskoni.

Vierailija
2/10 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä nyt mitään Pamela Andersoneja laita, vaan nätit ja luonnollisen näköiset.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei, perusteluja :)

Kyllä laitan silikonit, asiaa miettinyt jo 16-vuotta. Ehkä nyt uskaltaisi. Mutta en nyt mihinkään Viroon mene, vaan kunnolliseen suomalaiseen paikkaan.

AP

Vierailija
4/10 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi toinen palli riippuisi 2 cm alempana kuin toinen, ja vähän eri kokoisetkin ne olisivat, kannustaisitko häntä menemään kauneuslekurille, jos hän mielipidettäsi kysyisi? Vai olisitko kuitenkin tyytyväisempi niihin palleihin jotka hänellä on? :)

Vierailija
5/10 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin kyllä tyytyväinen mieheni palleihin :)

Mutta naisen rinnat ovat esillä, miehen pallit piilossa. Kerran kun luoja on minulle luonut AA:t, niin miksi en saisi niitä suurentaa?

Ap

Vierailija
6/10 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä jos miehelläsi olisi hivenen vino nenä, ihan luojan suomana? Olisit häneen nenineen päivineen aikoinaan rakastunut, mutta nyt miehesi kysyisikin mielipidettäsi, pitäisikö hänen mennä suoristamaan se vai ei?

Vierailija
7/10 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni on vino nenä, ihan tyytyväinen olen =)

Ja mies tyytyväinen minun rintoihin, mutta tekisin leikkauksen itseni vuoksi.

Ap

Vierailija
8/10 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jos minulla olisi AA-kupit, niin silloin ne olisivat osa MINUA, omaa ainutlaatuista itseäni. Aivan samoin suhtautuisin niihin kuin esim. eri värisiin silmiini - en niitä ehkä aina rakasta, mutta en kyllä niistä luopuisikaan, kun ne vaan ovat osa minua - rakastan itseäni, joten rakastan myös niitä.

Suhtautuisin asiaan toisin, jos pienet rinnat aiheuttaisivat minulle terveydellistä haittaa.

Mutta naisen rinnat ovat esillä, miehen pallit piilossa. Kerran kun luoja on minulle luonut AA:t, niin miksi en saisi niitä suurentaa?

Vierailija
9/10 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies tyytyväinen minun rintoihin, mutta tekisin leikkauksen itseni vuoksi.

Vierailija
10/10 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päättänyt ottaa silkkarit (Jyväskylässä) koska imetys teki tisseistä aa ja ennen b-kuppi. Otan takaisin B:n tai ehkä C:n. EN MALTA ODOTTAAAA