Väheksyisitkö naista joka pitkässä avioliitossa kaipasi vaihtelua sänkyyn?
Jos s.ksistä nauttiva nainen haluaisi vaihtelua kun koko elämänsä harrastanut sitä yhden ja saman ihmisen kanssa?
Puolisossa ja "suorituksessa" ei mitään vikaa, kaikki kahden kesken vaan kokeiltu jo. S.ksistä on useamman kerran viikossa.
Ei kuitenkaan tee mieli jakaa itseään muille, siitä ei mitään hyvää seuraa.
Miten omaa s.ksuaalisuuttaan voisi pitää voimissaan?
Kommentit (27)
Emme ole täällä oikeita henkilöitä vastaamaan tähän kysymykseen.
Mutta varmasti keksitte yhdessä jotain
Jos vaimoni haluaisi seksiä jonkun toisen kanssa vaihtelun takia kerrottuani, ettei se kävisi minulle saisi jatkaa matkaa heti
Pari vuosikymmentä olemme olleet aviossa, ja toteamme kaikessa rauhassa, sopuisasti, että nelikymppisen naisen eroottiset tarpeet sängyssä tyydytettyinä ylittävät samanikäisen aviomiehen tarjonnan. Ratkaisu: kun kondomi keksitty, vaikka se ehkä leikkaa seksistä sen kaikkein intiimeimmän.
Ajattelin että anonyymisti voisi keskustella ja joku pitkässä avioliitossa elellyt nainen voisi ymmärtää ajatukset.
Oma puoliso ihan kymppi, mutta laskeskelin että 24 vuoden aikana olemme harrastaneet S.ksiä ehkä 4000-4500 kertaa yhdessä. Repikää siitä. ap
Kannattaa ainakin rohkaistua kirjoittamaan seksi e-kirjaimen kanssa. Kuten näkyy, se on myös palstan nimi ja ihan sallittu sana täällä.
Jotain roolileikkiä ja uusia paikkoja koittamaan. Eipä se seksi seksinä muiden kanssa sen ihmeellisempää ole, siinä on vain erilainen kosketus. Laitat itse lannedildon? Alat harrastaa enemmän itsetyydytystä erilaisissa paikoissa, asennoissa ym?
Jättäisin tuollaisen akan heti. Sydän on särkynyt liian monta kertaa tuollaisten jakorasioiden kanssa.
No sellainenhan vaihtelu on ok, että otetaan toinen nainen mukaan yhteiseen seksiin. Tai sekin on vielä ok, jos naiset haluavat kahdestaan seksiä harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin muijalle sybianin.
Mä pistäisin ostamaan oman asunnon ja käskisin muuttaa pois.
En väheksyisi. Ja kannustaisin avoimeen keskusteluun puolison kanssa. Jos puoliso ei tätä ymmärrä, niin en tiedä ratkaisua. Ratkaisu voi olla esim. pettäminen, eroaminen tai omien halujen tukahduttaminen; kaikissa näissä ratkaisuissa omat puutteensa. Keksiikö joku parempia ratkaisuja?
Avioliitto pitäkää kunniassa kaikkien kesken ja aviovuode saastuttamattomana: sillä haureelliset ja avionrikkojat. J.la tuomitsee. Heb 13: 4 Siis Tämä ei ole vain minun mielipide.
Vaihtelun etsiminen on loputonta virvatulien ajamista, josta ei koskaan saa kyllikseen, ei siitenkään kun kaikki mieleen tulevat vaihtelut on jo koettu. Toinen keino olisi PYSYVYYDEN ja herttaileellisuuden hakeminen, esimerkiksi ystäväparin, jonka kanssa muutenkin menee hyvin ja luonnostaan laajenee myös heteroseksin alueelle. Kynis.mi
En väheksyisi. Itse asiassa kannustan omaa vaimoani hieman kokeilemaan "uutta". Motiivini on osin pyyteetön ja vilpitön halu hyvään naiselleni, mutta osin itsekäs. Nautin eniten vaimoni kiihottumisesta ja omassa miesaivoissa seksi uuden kumppanin kanssa ja vielä luvan kanssan ilman syyllisyyksiä pitäisi olla erittäin kiihottavaa. Osin tästä kokemuksia ja toimii myös jälkeenpäin fantasioissa (varsinkin kun niitä on jo joskus toteutettu eli tietää, ettei ole pelkkää puhetta ja joku kerta löytyy se täydellinen vieras) Vastaavasti jos hänellä olisi jokin itselle outo fetissi, toteuttaisin sitä myös saman logiikan kautta.
Tällä suhtautumisellani myös pidän omia satunnaisia monogamiasta syrjähtäviä halujani legitiimeinä, vaikka en nyt näe tätä minään vaihtokauppana varsinaisesti.
Vierailija kirjoitti:
herttaileellisuuden
Käsi ylös jos nämä tekosanat alkaa nyppiä 🙋
Vierailija kirjoitti:
En väheksyisi. Ja kannustaisin avoimeen keskusteluun puolison kanssa. Jos puoliso ei tätä ymmärrä, niin en tiedä ratkaisua. Ratkaisu voi olla esim. pettäminen, eroaminen tai omien halujen tukahduttaminen; kaikissa näissä ratkaisuissa omat puutteensa. Keksiikö joku parempia ratkaisuja?
Helposti: jätetään vieraista haaveilut pois ja laajennetaan repertuaaria oman kullan kanssa. Uusia asentoja, leikkejä, leluja, paikkoja, keinuja yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti: jätetään vieraista haaveilut pois ja laajennetaan repertuaaria oman kullan kanssa. Uusia asentoja, leikkejä, leluja, paikkoja, keinuja yms.
Noi on tekohengitystä ja äkkiä käyty läpi, jos mielii vieraisiin. Muussa tapauksessa toki ok piristystä ja vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostaisin muijalle sybianin.
Minä ostinkin (melko kallis lelu) ja kiinnitin hänen kätensä selkänsä taakse jalat kiinnitin naruilla sybianin metallilenkkeihin. Kone käyntiin ja kerroin että saa nyt orgasmoitua siinä tunnin tai siihen saakka että on ottanut kahdesti minulta suihin. Vartin jälkeen oikein aneli että saa tehdä suihin oton ja kyllähän siinä niin kävi että 45min kohdalla piti vapauttaa, kun oli suikkarit tehnyt. Kiva laite ja toimii myös hyvänä rangaistuskeinona, jos jää kiinni itsetyydytyksestä tai muusta siveettömyydestä.
S.ksiä useamman kerran viikossa, näin piti lukea. ap