Kenen talo 5.7milj.€?
Onko tämä myynnissä oleva talo jonkun julkkiksen vai ollut jo aiemmin myynnissä?
Komia talo ja tilukset.
https://www.etuovi.com/kohde/48791628?utm_source=iltalehti.fi&utm_mediu…..
Kommentit (12)
Keskiverto palstalaisen (lue: valehtelijan) mielestä tuollainen on ihan normaalihintainen asunto työssäkäyvälle. Tosin hiukan sieltä kalliimmasta päästä.
Eiköhän tuo ole ihan 100 % myytäväksi rakennettu. Tuskin tuossa varsinaisesti kukaan on ikinä asunut. Enintään nimellisesti sen pari vuotta, että saa verovapaasti myydä.
Mitenkähän tuommoinen mansardikatto ilman räystäitä toimii nykytalvissa kun lähinnä sataa vettä 5-6kk?
Eikö noi seinät ole koko ajan märkänä?
Jaahas. Joku ajatteli minua, ja rakensi ihannetaloni, mutta unohti järjestää hinnaksi 100 000. Perskule.
Paikka ja julkisivu näyttää hyvältä. Sisällä aika "virasto" meininki valkosine pylväineen ja kaiteineen.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Joku ajatteli minua, ja rakensi ihannetaloni, mutta unohti järjestää hinnaksi 100 000. Perskule.
Vaikka hinnasta lipsahtaisi yksi nolla perästä pois niin tuo olisi silti ihan liian kallis talo minulle. Enkä ole edes mikään pienituloinen palkansaaja!
Vierailija kirjoitti:
Paikka ja julkisivu näyttää hyvältä. Sisällä aika "virasto" meininki valkosine pylväineen ja kaiteineen.
Kodikas ei ole se sana jolla tätä asuntoa kuvailisin. Jotenkin tosi kolkko tunnelma. Niin sisällä kuin ulkona. Ehkä se tulee osittain siitä kun kaikki on niin uutta ja pihalla ei ole edes kasvillisuus ehtinyt kunnolla tekeentyä. Sinänsä onhan tuo nyt upea talo kertakaikkiaan! Ihan viimeisen päälle hieno.
Järvi vieressä, mutta ovat silti katsoneet tarpeelliseksi rakentaa pihalle myös uima-altaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun käydä optikolla, ruma kuin faan!
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän tuommoinen mansardikatto ilman räystäitä toimii nykytalvissa kun lähinnä sataa vettä 5-6kk?
Eikö noi seinät ole koko ajan märkänä?
Missä päin Suomea muka sataa pelkästään vettä talvisin?
Olis kyllä luksusta jos pääsis avantosaunaan ilman, että tarvii matkustaa mihinkään yleiseen saunaan.