Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku julkisuuden henkilö suttanut sinua jossain tilanteessa? Esim pitänyt ovea auki

Vierailija
12.09.2024 |

Tai maksanut ostokset tai ihan mitä vaan?

Tuli mieleen vaan tuosta uutisesta, miten Bon Jovi auttoi sillalta hyppäämässä ollutta nsista pelastumaan. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen miesnäyttelijä tuli kahvilasta ulos auttamaan minut vauvanvaunujen kanssa sisälle. Kuuluisa mutta en tiedä nimeä😬

Vierailija
2/8 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ex-ministeri Kaikkonen piti minulle kauppakeskuksen ovea auki, ja päästi minut ensin pari vuotta sitten. Olen 50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben Zyskowicz on itse asiassa pitänyt ovea auki. On muutenkin ollut älyttömän kohtelias ja mukava, muutamaan otteeseen olen tavannut. 

Vierailija
4/8 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitti sanoa nimeä, mutta eräs julkku on sutannut minua melko mustaksi. Piti mennä suihkuun heti sen jälkeen.

Vierailija
5/8 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sitten rasszzismia tuo edellinen, en tiiä.

Vierailija
6/8 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmennyt tv-kuuluttaja Teija Sopanen piti auki terveyskeskuksen ovea ja meinasi tällä toimenpiteellä aiheuttaa lapseni kuoleman. Ei pidä olla liian avulias. 

Vierailija
7/8 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että suututtanut.

Hjallis maksoi joskus mulle Pepsin. Olin lapsi ja pyörin jäähallilla.

Ei mene tuohon kategoriaan, mutta jostain syystä Kojo on joskus sanonut, että menee minun kanssa naimisiin. En ole koskaan puhunut hänen kanssaan. 

Vierailija
8/8 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry Saari ojensi tarvitsemani tuotteen laivan Tax Freen ylähyllyltä, kun en itse sinne yltänyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan