Olen ns. Timmissä kunnossa oleva mies, ja vartaloani edustaa parhaiten S-koon paidat
Mutta kuinka vaikeaa tämän kokoisten paitojen löytäminen nykyään onkaan? Kaikki on hyllyssä kaljamahaisille keskiarvokansalaisille kudottuja, alin koko on usein M ja silläkin näyttää joltain räp-tähdeltä kun kangasta roikkuu.
Ja sitten vielä kassalla hinta on sama, oli kyseessä XXXL tai S koon paita.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Eli olet napero!
S on nykyään sama kuin M oli vielä 5-10 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Mahdat olla todella pieni.
178cm ja 74kg
AP
Vierailija kirjoitti:
Kokeile lastenosastoa. Ei enää roiku t-paita päällä ja tulee edullisemmaksikin.
Minulla on yksi ryhmä hau paita ja naiset kyllä tykkää kun oon rannalla sen paidan kanssa.
Ostat vaan ne tyttöilyvaattees naisten puolelta.
Erikoista. Mun pojat on painoindeksillä -käyrällä, kilpailullisesti urheilevia ja yli 180 cm pitkiä. Ihan kivasti löytyy vaatteita lähes kaikilta merkeiltä koosta M. Jossain on pakko ottaa L, kun M on liian lyhyt.
Nyt muoti on tosiaan löysää, mutta pari vuotta sitten kaikki kaupat oli täynnä noita slim fit-paitoja.
Minä olen timmissä kunnossa ja paitani ovat kokoa L tai XL. Helposti löytyy urheiluvaatteiden poistorekistä ja puoleen hintaan. Koko ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178cm ja 74kg
AP
Pienten miesten ja isojen miesten on aika vaikea löytää itselleen sopivia vaatteita. Eniten on myynnissä luonnollisesti sitä keskikoon tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista. Mun pojat on painoindeksillä -käyrällä, kilpailullisesti urheilevia ja yli 180 cm pitkiä. Ihan kivasti löytyy vaatteita lähes kaikilta merkeiltä koosta M. Jossain on pakko ottaa L, kun M on liian lyhyt.
Ja luonnollisesti Slim fit tai Extra slim fit mallistot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178cm ja 74kg
AP
Pienten miesten ja isojen miesten on aika vaikea löytää itselleen sopivia vaatteita. Eniten on myynnissä luonnollisesti sitä keskikoon tavaraa.
No ei tuo nyt ole mitenkään erityisen pieni koko. Mutta provahan tää juttu on jo alunperin
Vierailija kirjoitti:
Minä olen timmissä kunnossa ja paitani ovat kokoa L tai XL. Helposti löytyy urheiluvaatteiden poistorekistä ja puoleen hintaan. Koko ratkaisee.
Tästähän ei ollut kyse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178cm ja 74kg
AP
Siis kärpäsenpaska. Et mies.
Paremmin se paita sua edustaa kuin sinä itse, jää kotiin, laita paita asialle ä äliö.
Ei vaatteiden löytäminen ole aina helppoa. Kaupat eivät ole kiinnostuneita tarjoamaan kaikille vaatteita, vaan myymään mahdollisimman paljon vaatteita. Esim. minun poikani on 198 cm pitkä, leveäharteinen ja solakka. Ei sellaisella mitoituksella vaatteita löydy. Jos esim. paidassa on sopivan pitkät hihat, se hulmuaa kuin teltta. Ei auta etsiä mitään slim fit mallistosta, kun hihat eivät kuitenkaan riitä. Hän tilaa vaatteet erikoisliikkeestä.
Suomalaiset on ihan sika lihavia.
Kokeile lastenosastoa. Ei enää roiku t-paita päällä ja tulee edullisemmaksikin.