Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kone rikki, takuukuittia ei ole. Neuvoja, kiitos!!!

Vierailija
11.02.2007 |

Mitäs voin tehdä, kun tietokoneesta pamahti tuuletin, mutta mulla ei ole takuukuittia? Siis sain koneen lahjaks... Oon varovaisesti kysellyt lahjan antajalta, oisko sillä kuittia, mutta ei oo kuulunu vastausta, joten oletan ettei ole. Eli meneekö nyt mun itteni maksettavaks, kellään tietoa tai kokemusta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virhevastuu on myyjällä, vaikka takuukuittia ei olisi tai takuu ei ole voimassa. Etsipä googlesta tietoa takuusta, virhevastuusta, kuluttajasuojasta.

Vierailija
2/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli mistä ostettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis takuuta olisi vielä toukokuulle. Lahjan ostaja on kyllä hyvä kaveri sen myyjän kanssa, mutta kai tää pitäis hoitaa suoraan fujitsun huoltoon, jossa ne sitä kuittia kai kyselis... mulla ei siis olemitään kuittia. ärsyttää, kun sillon jo ajattelin lahjan saamisen jälkeen kysellä sen kuitin perään, mutten sitten kehdannu tai jotain...

ap

Vierailija
4/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos sörkin tätä konetta itse, se ei ainakana mene enää takuusee

ap

Vierailija
5/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei välttämättä edellytä takuukuittia, valmistajalla on joka tapauksessa vastuu, ettei myy rikkonaisia

mutta jonkinlainen tosite maksusta voi olla tarpeen: esim. visa-kortin laskus aattaisi riittää?

Vierailija
6/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis mulla on siis mahikset päästä tästä maksamatta. meinaan oon niin pa, ettei olis rahaa laittaa yhtään siihen huoltoon...

ap

Vierailija
7/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai onko näissä fujitsun amilo-sarjan koneissa joku tyyppivika tms.

Vierailija
8/8 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi nörtti käski käyttää koneta vain kovalla alustalla, koska pehmeä alusta tukkii tuuletusreiät ja tuuletin ei saa ilmaa => menee rikki