Kamalin työpaikka sinulle olisi?
Minulle olisi poliisina Hki-alueella tai sitten opettaja Vantaalla.
Kommentit (47)
Lipuntarkastaja HSL:llä. Prisman hyllyttäjä.
Opettajan palkka +50000 e muista se.
Opettajan töistä en pidä, enkä jaksaisi tehdä.
Mikä tahansa monotoninen etätyönysvääjä kahden näytön ja pöytäkoneen paahteessa kuumaa ilmaa 20 m2 yksiössä.
Joku sellainen firma, jossa kaikki olisi ollakseen niin hianoa, niin hiano ja joutuisi myymään jotain turhaketta, jolla ei ole todellisuudessa mitään merkitystä elämässä.
Mikä tahansa vuorotyö ja työ jossa päälliköt olisivat koko ajan niskassa ja tulkitsemassa jotain työtehomittauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa monotoninen etätyönysvääjä kahden näytön ja pöytäkoneen paahteessa kuumaa ilmaa 20 m2 yksiössä.
Mun duuni, paitsi läppäri ja kaksio. Rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Teurastaja
Täh?? Minä olen ollut teurastamo työntekijä viimeiset 7 vuotta ja minusta tämä on ihanne ammatti. Saan lihaa edullisesti ja lisäksi nautin tappamisesta. 💕🐖🐷🗡 Verta pakkiin!!
Vierailija kirjoitti:
Joku sellainen firma, jossa kaikki olisi ollakseen niin hianoa, niin hiano ja joutuisi myymään jotain turhaketta, jolla ei ole todellisuudessa mitään merkitystä elämässä.
Eli myyjä.
Joku sellainen tyopaikka jossa joutuu olemaan yleisön edessä.
Köyhyystutkija tai somalikoordinaattori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teurastaja
Täh?? Minä olen ollut teurastamo työntekijä viimeiset 7 vuotta ja minusta tämä on ihanne ammatti. Saan lihaa edullisesti ja lisäksi nautin tappamisesta. 💕🐖🐷🗡 Verta pakkiin!!
Niin just! Eläköön HIFK !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun duuni, paitsi läppäri ja kaksio. Rakastan.
Hajoo paskaduuniis 😆🤣
t. Mainoscopywriter
Työ jossa olisi pakko käyttää Windows-konetta.
Kaikki sellaiset työt mistä saa alle 3800€ kuukaudessa.
Ne on köyhien töitä, enkä halua viedä heidän vähäisiä työpaikkojaan.
Ruski maalla sotilaana..kk palkka jää saamatta.
Sairaalan vuodeosasto.