Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla sellaista kaveria tai tuttua jolle voit tosta vaan soittaa tai laittaa viestiä jos sua panettaa?

Vierailija
01.09.2024 |

Ja saat munaa tai pimppaa!

Kerro tarkemmin millainen tämä henkilö on ja miten juttu on toiminut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä kutsutaan fbw:ksi ja minulla on kolme tuollaista.

En siis tarvitse enkä haluakkaan kotiini asumaan ketään vakitusesti itseni lisäksi.

Vierailija
2/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tulee kolme mieleen, joista olen aivan varma. En ole kylläkään testannut, koska olen naimisissa. 

Vierailija
4/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli aina muutama kerrallaan. Osa vanhoista lähti ja uusia tuli tilalle. 2-3 yleensä kerralla. Nyt viimeisen pidemmän suhteen aikana katkesi yhteydet ja nyt pitää etsiä uusia. M40

Vierailija
5/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan.

Olisi ollut varmaan erinomaisen mukavaa.

Ehkä sitten seuraavassa elämässä.

Onnea niille, jotka tästä pääsevät nauttimaan.

Vierailija
6/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolmekin. Harmi vaan että aikataulut estää kenenkään näkemisen niin usein kun haluttaisi. Tarkalleen ottaen nää laittelee enemmän mulle viestiä et koska nähään taas. Kyllä mäkin joskus mutta yleensä en ehdi kun ne jo kyselee ite.

N37

Vierailija
7/12 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli aina, mutta ei enää - vanhuus tulee yksin.

Vierailija
8/12 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta tapaaminen monimutkaisempaa lapsiviikkoina.

Vierailija
9/12 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mutta hän on myös mies. Asustelee yksin maatilalla ja hänelle käy melkein milloin vain. Tulee piipahdettua pari kertaa kk. Sit tietenkin vaimo keneltä ei tarvii kysellä sen ihmeempiä. Joo ja hän tietää bi puoleni..

Vierailija
10/12 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Mutta hän on myös mies. Asustelee yksin maatilalla ja hänelle käy melkein milloin vain. Tulee piipahdettua pari kertaa kk. Sit tietenkin vaimo keneltä ei tarvii kysellä sen ihmeempiä. Joo ja hän tietää bi puoleni..

Mun maatilamies ehtii harmillisen harvoin. Hänellä on vielä lastenkasvatus kesken. 

Vierailija
11/12 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta asuu ulkomailla ja siis ei ole suomalainen. Heti järjestyy kämppä hänen (she) toimesta jos hiukankin vihjaisen tulostani.

Vierailija
12/12 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi nuorempaa kundia, 25 ja 27 v, jotka molemmat sanoneet voivansa tulla luokseni milloin vaan, toinen vaikka yöllä soittaisin. On toiminut hyvin ja luottamuksellisesti. Eivät tiedä toisistaan.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän