Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut työkaveriin

Vierailija
30.08.2024 |

Olen naimisissa ja ihastunut työkaveriin. Kun tajusin tilanteen, ja että työkaveri flirttailee mulle, olen alkanut tietoisesti vältellä sitä. Näkyykö tää kilometrin päähän että en ole samaan tapaan puhelias hänelle enää kuin muille. Ja arvaakohan hän itse tämän. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tilanne. Siitä vaan, pientä hauskaa molemmille 

Vierailija
2/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blah tylsää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on käynyt noin. En vaan kestänyt ja oli pakko vaihtaa työpaikkaa. 

Vierailija
4/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Molemmat yrittää pistää tunteita kuriin, ja sitten taas repsahdetaan flirttailemaan. Ei olla kyllä asiasta puhuttu, mutta selvää molemmille ja varmaan ympäristöllekin. Välillä tuntuu kivalta piristävältä säpinältä arjessa, mutta välillä vähän rasittavaa. Näillä nyt jo menty kuusi vuotta. Onneksi hän vahtoi työpaikkaa. Kunnes sain häneltä hyvän työtarjouksen samasta paikasta. Mieheni on kyllä aistinut ihastumiseni, mutta ei ole mustasukkaista tyyppiä.

Vierailija
5/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkäs ikäisiä sitä ollaan?

Vierailija
6/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 40-vuotiaita molemmat. 

ap

Vierailija
7/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Molemmat yrittää pistää tunteita kuriin, ja sitten taas repsahdetaan flirttailemaan. Ei olla kyllä asiasta puhuttu, mutta selvää molemmille ja varmaan ympäristöllekin. Välillä tuntuu kivalta piristävältä säpinältä arjessa, mutta välillä vähän rasittavaa. Näillä nyt jo menty kuusi vuotta. Onneksi hän vahtoi työpaikkaa. Kunnes sain häneltä hyvän työtarjouksen samasta paikasta. Mieheni on kyllä aistinut ihastumiseni, mutta ei ole mustasukkaista tyyppiä.

Miten oot jaksanut noin pitkään. Epämiellyttävä tunne. Samaistun vahvasti tuohon rasittavaa. Vaihdoitko hänen luo uuteen työhön? Miten tuli ilmi miehelle?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi