Madonnan paras biisi?
Kommentit (17)
Like a prayer, parempi kuin muut yhteensä.
Like a prayer minulle selvä ykkönen ja Nothing else matters tokana.
Se, jossa on kaunista laulua sekä bassoa bongabongabong ja kitaraa zwägäzwägädingdong.
Se karmea katulutka ryhtyi myös metoo-kuohuissa syyttelemään miehiä. :D
No siis ensimmäinen tunnetumpi biisi Like A Virgin oli se hätkähdyttävin ja olisi saanut jäädä yhden hitin ihmeeksi, kuin Natalie Imbruglia Torn tai Anouk Nobody's Wife. Olisi ehkä elämä hänelle ollut rennompaa ja mitään vahinkoa kuulijoille ei.
Albumeita on 1984-2024 tullut mieletön määrä mutta melkein minkä tahansa niistä voisi unohtaa ja mitään ei menettäisi.
Hyviä biisejä ovat American Pie (cover) ja American Life jossa on tosi hypnoottinen koukuttava rytmi.
eipä tuo itsekään ole luottanut musiikkinsa vetovoimaan kun on pitänyt paljastelulinjalle mennä - kuten toki miljoona muutakin nais"artistia"
Vastaan että Aretha Franklin. Eipä löydy häneltä pyllistelyvideoita - muttaa ääntä löytyy!
Ei alusvaatemainosten katseluun tarvita huonoa musiikkia.
Leffan ehkäpä paras ja koskettavin kohtaus, kun tämä lähti soimaan. Leffan nähneet tietää.
Madona Top 10
1. Gambler
2. Dress You Up
3. Material Girl
4. Vogue
5. Like a virgin
6. Into the groove
7. Express Yourself
8. True Blue
9. Who's That Girl
10. Holiday
Madonna - Gambler & Dress You Up
Love Spent
Open Your Heart
Music
Get in to The Groove
Take a Bow
Mer Girl
Runaway Lover
Tässä muutama oma suosikki niistä jotka ei oo niin puhki kuluneita kuin ne suurimmat hitit. Siis niitä hyviä biisejä on niin paljon, mahdoton laittaa järjestykseen.
Itse pidän useista Madonnan kappaleista, vaikken mikään varsinainen fani olekaan. Viime aikoina olen kuunnellut biisiä "You'll see".