Miehen koukuttaminen suhteeseen seksillä?
Olen hyvin seksuaalinen nainen. Mutta mulla on huonoja puolia, ja jos miehet niistä tietäisivät heti alkuun niin eivät välttämättä olisi kiinnostuneita edes tapaamaan. Vaikka tosiasiassa ne on vaan inhimillisiä asioita, mut kerralla lueteltuna varmaan aikamoinen turn off. Silti tiedän olevani ihana, huomaavainen ja rakastettava kumppani, ja tosiaan seksi on mulle hyvin tärkeää.
Mietin onko moraalitonta antaa miehen upota ihanaan seksin täyteiseen ihastukseen ennenkuin kerron asioista? Otsikko on provosoiva, jotta saisin jotakin kommentteja asiaan. Tarkoitus ei ole pimittää mitään, mutta haluaisin että mies tutustuisi minuun ensin ihmisenä. Koska olen ensisijaisesti rakkautta kaipaava ja rakastava ihminen, eivätkä ongelmani ole yhtä kuin minä.
Mielipiteitä?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Seksi on miehille suhteessa tärkein asia. Tai no, on niitä tietysti nykyään miehiä, joita pelaaminen kiinnostaa enemmän. Mutta näin yleisesti ottaen. Jos olet seksuaalinen myös kun suhde ei ole enää tuore, niin sillä saa anteeksi aika paljon. En itsekään olisi jaksanut "akkojen kotkotuksia" kymmeniä vuosia ilman seksiä. Mutta kun saan suhteessani sitä niin paljon kuin haluan, on aivan sama mitä muuta vaimo tekee, tai kuinka vaikea osaa olla.
No, en tiedä mitä nämä huonot puolesi ovat. Jos olet esim. sairaalloisen mustasukkainen, ja puu-kottanut edellisiä kumppaneitasi, niin seksin on oltava kyllä sitten erityisen hyvää, jotta mies ottaa riskin.
Kiitos viestistäsi. Ei mitään tuollaista ole, huh 😅
Eipä ole vielä sitä päivää tullut että olisi halut menneet. Seksin takia pysynyt jopa muuten aika paskassa suhteessa liian pitkään.
Ap
Ovatko ne sellaisia puolia, että ne vaikuttaisivat suhteen tulevaisuuteen konkreettisesti? Jos huonot puolet ovat tyyliin "en voi saada lapsia vaikka haluaisin", niin silloin olisi oikein kertoa aikaisessa vaiheessa.
Yleisesti ottaen miehet haluavat tulla koukutetuksi suhteeseen nimenomaan hyvällä seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ne sellaisia puolia, että ne vaikuttaisivat suhteen tulevaisuuteen konkreettisesti? Jos huonot puolet ovat tyyliin "en voi saada lapsia vaikka haluaisin", niin silloin olisi oikein kertoa aikaisessa vaiheessa.
Yleisesti ottaen miehet haluavat tulla koukutetuksi suhteeseen nimenomaan hyvällä seksillä.
Ei ole tuollaista eikä mitään vaarallista. Vaan vähän sellaisia asioita, joita ei yleisesti ottaen pidetä haluttuina kun kumppania etsitään. En viitsi kertoa kovin tarkasti 😅
Ap
Vihjailun perusteella on turha kysyä mitään. Jos keskustelukumppani ei tiedä, mistä on kyse, ei voi lausua mielipidettä.
Seksi on miehille suhteessa tärkein asia. Tai no, on niitä tietysti nykyään miehiä, joita pelaaminen kiinnostaa enemmän. Mutta näin yleisesti ottaen. Jos olet seksuaalinen myös kun suhde ei ole enää tuore, niin sillä saa anteeksi aika paljon. En itsekään olisi jaksanut "akkojen kotkotuksia" kymmeniä vuosia ilman seksiä. Mutta kun saan suhteessani sitä niin paljon kuin haluan, on aivan sama mitä muuta vaimo tekee, tai kuinka vaikea osaa olla.
No, en tiedä mitä nämä huonot puolesi ovat. Jos olet esim. sairaalloisen mustasukkainen, ja puu-kottanut edellisiä kumppaneitasi, niin seksin on oltava kyllä sitten erityisen hyvää, jotta mies ottaa riskin.