Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmälasien puhdistus

Vierailija
27.08.2024 |

Olen käyttänyt specsaversin puhdistussuihketta mutta se muutettiin ja ei ole enää kovin hyvä. Millä te pesette? Fairykin muuttunut enkä voi käyttää sitä enää mihinkään vaan tiskiainekin vaihtoon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsisaippualla olen pessyt

Vierailija
2/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optiplus-suihke nyt käytössä, on hyvä. Suikuttelen linssit ja pyyhin mikroliinalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen käsisaippualla (kanisterisaippua). Ensin kastelen lasit ja sitten hieron saippuaa niihin sormilla, huuhtelu. Toimii. "Kermaisilla" saippuoilla ei pesu onnistu, koska ne jättävät kalvon.

Vierailija
4/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä fairy,mutta se pitää ensin laimentaa todella laihaksi,muuten sateenkaari jää linssiin. sangat pese hyvin kun korvan takana muhii. noin minä aurinkolasit kuin silmälasit pese. ja mulla on pikku silkkisen oloisia liinoja  joilla kuivaan. pesen pesupussissa niitä. mutta otan joskus uperpehmeän 1 kpl wc paperin palan ja töpötän varovasti painellen kuivaksi. ei ikinä talouspaperia,eikä hankausliikkeitä. moikka

5/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä mitään tiskiainetta. 

Kerran tässä yks neito oli luonani niin hänellä oli sameat lasit. Minulla kun on oikeat aineet niin sanoin että annappa lasit niin puhdistan. Sameutta ei saanut millään pois. Kyselin sitten että millä oikein olet puhdistanut niin meinas että vuosia Fairylla.

Siihen en ota kantaa että jos olisi lasit saanut puhtaaksi niin olisiko käynyt kuin Specsaverin mainoksessa että vastapuoli häipyy😄

Jos ei ole oikeita aineita niin käsisaippuaa olen käyttänyt🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
6/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiloset Soap Foam Wash näytti olevan se tuote, mitä mulla on. Ei siis näiden käsisaippua, vaan linssinpesusaippua.

Vierailija
7/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piiloset Soap Foam Wash näytti olevan se tuote, mitä mulla on. Ei siis näiden käsisaippua, vaan linssinpesusaippua.

Ihan paras tämä.

Vierailija
8/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näytönpuhdistusaineet on ihan samoja, kuin silmälasien pudistusaineet. Sellaisia olen käyttänyt jo parikymmentä vuotta 

Vierailija
9/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on peseytyneet silmälasit sormilla ja niillä varsinaisilla linssiaineilla, kuin myös Fairylla.

Fairyssa riittää, kun kastelee ensin sormensa ja koskee sitten siihen Fairypullon suuhun, niin se jo riittää määräksi, mitä siitä suulta jää näppeihin pesuainetta. Hyvin vähäinen määrä siis. Sitten olen vaan kastellut linssit hanan alla ja levittänyt sitä ainetta sormin linssien molemmin puolin, huuhdellut haalean hanaveden alla hyvin ja kuivannut talouspaperilla.

Linssiainetta olen suihkinut suoraan linsseihin ja sitten vain pyyhkinyt linssit kuivaksi.

Vierailija
10/10 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin silmälasien pesupyyhkeillä.