Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Painajaiset. Kamala yö takana

Vierailija
24.08.2024 |

Näettekö usein painajaisia?

En näe usein, en edes muista milloin viimeksi olisin nähnyt, mutta viime yö oli kamala. Hyvä että sain nukutuksi. Aina heräsin sydän läpättäen painajaisesta. Yhden muistan, jossa talooni oli murtauduttu. Söin pitkän aikaa melatoniinia ja nyt olen kyllä ollut ainakin jo kuukauden ilman. Mietin avain mistä tällainen voisi mahdollisesti johtua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut näkee unia Kamalasta. 

Vierailija
2/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot putsaa itsensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söitkö illalla. Jostain syystä raskas illallinen aiheuttaa minulle hirveitä painajaisia. Ehkä elimistö vittuilee.

Vierailija
4/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen ihan sairaita painajaisia hyvin usein. Mulla oli aikoinaan aivan mielettömän ihana unimaailma, oli mahtavaa mennä nukkumaan näkemään mahtavia seikkailu-unia. Sitten jouduin kokemaan kammottavan väkivaltarikoksen... Sen jälkeen nukkuminen ja unimaailma on mennyt ihan hirveäksi, enpä olisi koskaan uskonut miten sairaita unia oma alitajuntani tekee... Herään usein hiestä märkänä sydän hakaten, kauhu kuristaa rintakehää. Raskasta on.

Vierailija
5/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin näen välillä ihan hirveitä painajaisia, todella sairaita ja väkivaltaisia. Just toissayönä heräsin ja muistin, kuinka unessa kirveellä hakkasin henkilön pään kahtia ynnä muuta yhtä mukavaa. Jotenkin käsittämätöntä, miten tällasta voi kummuta omasta alitajunnasta. 

Vierailija
6/6 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että Raakkut marssi torille ja VAATI oikeutta.