Tekeekö uskovaiset raskaustestejä ja tikuttavatko ovista vai annetaanko kaiken tapahtua ilman mitään välineitä?
Kommentit (7)
no, minä ev-lut vastaan: söin 9 v pillereitä, en käyttänyt ovistikkuja, mutta kalenteria seurailin, tein molemmista raskauksista yhden testin, kävin äitiysneuvolassa, synnytin sairaalassa ja nyt minulla on hormonikierukka.
Ja miksei muka saisi tehdä raskaustestejä?
Ei ymmärrä.
... eih nyt vasta ymmärsin ettei kyse ole mistään erikoisesta seksi asennosta tyyliin: nusastaan ovista ja ikkunoista...
Eli en ymmärtänyt.
Söin pillereitä,
lopetin pillerit,
tikutin oviksia ja raskaustestejä,
kärsin lapsettomuudesta,
juoksin koeputkihedelmöityshoidoissa,
tein raskaustestejä.
Ainoa ero ei-uskovaan on näissä asioissa luultavasti se, että minä uskoin, että Jumala antaa meille lapsen lääketieteen avulla jos se sopii Hänen suunniltemiinsa. Ei-uskova luultavasti vannoo lääketieteen nimeen.
Minä en tikuttanut ovista, mutta seurasin muuten ovisoireita ja yhdynnät ajoitettiin " sopivasti" ja vauvoja yrittämällä yritettiin. Ei siis " tulee jos on tullakseen" -tyylillä.
Raskaustestejä tein esikoisesta vain yhden, tokaa tehtäessä paloi varman 6 testiä kun aloitin aika ajoissa ;)
Ajattelin vain kun uskovaisilla on se ajatus että Jumala suo ne lapset, jos suo, niin teettekö yleensä ovis- ja raskaustestejä. Voitte rauhoittua. ap.
kannattaisi ehkä tutustua aiheeseen, jos se on NOIN vierasta! Kyllä, olen uskovainen, tai pikemminkin usko on minussa, mutta eipä se päälle päin mitenkään näy. Elän ihan normaalisti ja miksi ei muka tikuteltaisi oviksia?