Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette, lehdessä joku tarjoilija kirjoitti että...

Vierailija
08.02.2007 |

heidän hotellissa monet tulee hotelliaamiaiselle kylpytakeissa! Siis hotellihuoneessa olevilla, no oli mitkä vaan niin eikö se ole aika tökeröä kun kyseessä ravintola eikä oma koti. Jopa pyjamissa oli joku tullut ja illallisellakin oli ollut kylpytakkisia. Tätä hän sanoi tapahtuvan viikottain.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kehtais itse!

Vierailija
2/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti? Miten jotkut kehtaa?

Ei se ravintola tosiaan niiden koti ole!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se on merkki siitä, ettei henkilökuntaa ja muita asiakkaita arvosteta sen vertaa, että viittittäisiin laittaa vaatteet päälle. Mäkin nukun kotona lähestulkoon alasti, mutta ei se tarkoita sitä, että jos meillä on vieraita, olen aamupalapöydässä sitten jossain pikkareissa pelkästään.

T:3

Vierailija
4/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joka ikinen päivä käydä huomauttamassa ihmisille, että aamiaiselle, lounaalle tai päivälliselle EI tulla uimahousuissa ilman paitaa, ei string-bikineissä, ei yläosattomana (naiset), jne, vaikka hotelli sijaitsikin rannalla.

Venäläiset, britit ja saksalaiset kunnostautuivat tässä: olivat suunnilleen alasti syömässä. Suomalaiset, ruotsalaiset, hollantilaiset, bulgarialaiset ja tanskalaiset tajusivat laittaa edes sen t-paidan ensin päälle.

Uskomatonta, mutta totta.

Vierailija
5/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman meikkiä menisin ilman muuta, mutta päivävaatteissa sentään!

Vierailija
6/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat varmaan uimareissulla aamiaiselle, eikä viitsi edes takaisin kävellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi