N52 mistä löytäisi miehen
Eli täällä alkuvuodesta eronnut nainen. Nyt tuntuu että kaipsisi jo muuta seuraa ja kaikkeen kivaan. Eli mistä lähtisi katsomaan, tinder ei ole vaihtoehto. Seuraa kaipaa nuorekas, aktiivinen, ja normaalipainoinen nainen
Lapsia tosiaan asuu vielä kotona, en tiedä miten se vaikuttaa miehen löytymiseen ?
Kommentit (26)
Itselläni on mies mutta mua on lähestytty töissä, kuntosalilla ja golf-kentällä. Ehkä jostain sellaisista kuvioista sitten.
Täältä löytyy mukava eronnut mies . Lapsia löytyy myös .
m38
Alastonsuomesta löytää suoraviivaista (joskus käyrempää) seuraa.
Nyt löytyi jo mies . Ei siinä kauaa naisella mene .
Ap jatkaa, Tinderiin en halua laittaa kuvaa että ei tunnista tutut:)
Uudeltamaalta jos löytyisi asiallinen mies
Seksiseuraa löydät kyllä. Vähemmän on niitä, jotka tulevat viettämään aikaa sinun ja lastesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy mukava eronnut mies . Lapsia löytyy myös .
m38
just nappiin tuo ikäero! t. kokemuksella
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on mies mutta mua on lähestytty töissä, kuntosalilla ja golf-kentällä. Ehkä jostain sellaisista kuvioista sitten.
Laita niiden puh numerot niin kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tinder ei ole vaihtoehto?
Koska vain epötoivoiset roikkuu siellä.
Vierailija kirjoitti:
Seksiseuraa löydät kyllä. Vähemmän on niitä, jotka tulevat viettämään aikaa sinun ja lastesi kanssa.
Kyllä seksiseuralaisissa on mukavia miehiä joukossa. Ei se nyt niin mene, että kun sperma lähtee menemään, mies lähtee ovesta ulos kahden minuutin päästä.
Ap töissä naisvaltaisella alalla. Ihan itselle haen seuraa...
Jos on hyvät tissit, suht koht nätti ja normipainoinen, ottajia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tinder ei ole vaihtoehto?
Miten v a j a a ä l y i n e n pitää olla, että kysyy tuollaista?
Täällähän minä olen kesäpaikallani odottanut Sinua jo 30 vuotta. Ilmoita vaan, milloin tulet.
Mä olin 51v. kun tapasin mieheni kaverin kautta. Miehen voi löytää melkein mistä vaan ja yllättäen. Hakemalla ei yleensä löydy.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa, Tinderiin en halua laittaa kuvaa että ei tunnista tutut:)
Uudeltamaalta jos löytyisi asiallinen mies
Hah, asiallinen mies Uudeltamaalta taitaa olla liikaa pyydetty.
Voihan ne lapset lykätä isälleen yhdeksi illaksi ja touhuta uuden ukon kanssa yhteistä kivaa.