Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vieläkin voi ahdistaa nähdä sukulaisia? Hautajaiset tulossa

Vierailija
15.08.2024 |

Kaikista mukavimman sedän vaimo kuoli ja edessä on hautajaiset. Hirvittää mennä sinne. Sukulaiset ei välttämättä tykkää minusta. Kuitenkin menen sinne tuon mieheni kanssa. Ollaan siis jo ikäihmisiä itsekin. Aikoinaan jäin mummoni ja pappani hoitoon. Sitten kun sain isäni perinnön niin mitään yhteydenottoa ei enää tullut sukulaisilta.

Tädit ja sedät kadehti perintöäni.

Mulla ei ole edes mitään tilanteeseen sopivia vaatteita, mutta ne pitää hankkia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sanoo kaiken "mitään yhteydenottoa ei enää tullut sukulaisilta" yhteydenotto on kaksisuuntainen.

Vierailija
2/4 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää sanoo kaiken "mitään yhteydenottoa ei enää tullut sukulaisilta" yhteydenotto on kaksisuuntainen.

Minä olen kyllä soittanut vanhoille tädeilleni. Ikävöin niitä aikoja, kun pidettiin yhtä ja oli mukavaa. Toinen täti saattaa ehkä kohteliaisuudesta sanoa muutaman sanan - toinen laittaa luurin kiinni.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinua ahdistaa koska asia on jäänyt selvittämättä. Olet voinut päässäsi suurennella sitä. Yritä mennä avoimin mielin äläkä mieti liikaa.

Vierailija
4/4 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinua ahdistaa koska asia on jäänyt selvittämättä. Olet voinut päässäsi suurennella sitä. Yritä mennä avoimin mielin äläkä mieti liikaa.

Niin. Ehkä minun pitäisi nyt ajatella setäni surua eikä itseäni.

- ap