Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näätkö usein ulkosalla ihmisiä, joiden persoonallinen tyyli jää mieleen?

Vierailija
13.08.2024 |

Niin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/20 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Ainakaan positiivisella tavalla mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan. Se on erittäin harvinaista. Varsinkin nykyään kun suurin osa porukasta pukeutuu mustaan ja on täynnä tatuointeja ja lävistyksiä.

Siinä ei ole mitään unohtumatonta eikä persoonallista.

Vierailija
4/20 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvoin. Asun maalla pienellä paikkakunnalla. Joskus näin niin kivan tyylin, että melkein lähdin kauppaan tuon ihmisen perään, että näkisin kunnolla, mutta hillitsin itseni.

Vierailija
5/20 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle jää mieleen ihmisten tyylit. En muista minkä näköisiä ihmisiä tänään olen nähnyt.

Vierailija
6/20 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä mitään turhapuroa tullu vastaan. Liian paljon aurinkoa saaneita silloin tällöin.

Vierailija
7/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arskan persverkkarit ja reikäinen t-paita, vanhat rupiset sandaalit ja lippis...

Vierailija
8/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin. Monesti näkee ihmisiä jotka on kuin samasta muotista repäistyjä, mikä näyttää tosi tylsältä ja tosiaan lammasmaiselta. Ollaan kuin klooneja toisista.

Vierailija
9/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huonosti istuva huppari/farkkukombo snapback lätsällä jää aina mieleen. 

Vierailija
10/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin ja jos joskus näkee niin se on yleensä kesällä. Täällä on ilmasto sellainen että suurin osa vuodesta on mentävä materiaalit ja käytännöllisyys edellä. Kesällä on helpompi revitellä koska kesävaatteissa on yleensä paljon valinnanvaraa väreissä ja kuoseissa (ainakin nettikaupoissa). 

Vierailija
11/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa tiedä olenko koskaan nähnyt edes missään festareilla täysin omintakeista pukeutumista. Kyllä ne räikeimmätkin tapaukset on yleensä jotenkin aiemminkin nähty ja samantyylisiä kopioita piisaa.

Vierailija
12/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tuntemattomat kadulla vastaan kävelevät ihmiset. Ihan sama mitä pukevat päällensä.

Vierailija
13/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin näen persoonallisia pukeutuvia ja jäävät mieleen. Yleensä nuoria, miksi vanhemmat ovat tylsiä. Puuttuu sellaiset jormauotiset ja airasamulinit täältä Oulussa. Itse olen 61 v ja huomasin olympialaisten aikaan, että minähän pukeudun kuin skeittarit 😀 

Vierailija
14/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä tulee vastaan klooneja kloonien perään. 

Vierailija
15/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun nuoruudessa sitä oli enemmän. Näin juna asemalla jonkun ihanan kauhtanarastapään ja olisin halunnut tutustua. Ei nämä collegesporttirättiuskovaiset herätä oikein fiiliksiä.

Vierailija
16/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tai oikeastaan en miltei koskaan. Mutta jos jää mieleen, niin henkilö  jo itsessään on jotenkin kaunis ja persoonallinen ja sitten se tyyli sopii kantajalleen korostaen piirteitä.

Vierailija
17/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"loud" - yleensä jää äkkiseltään mieleen vain räikeästi poikkeavat asusteet.  Ostarilla olen nähnyt hoikan nuoren miehen hopeanharmaassa kiiltävässä puvussa, jossa vaikutti olevan lahkeet hyvin hyvin pitkät.  Yksi keski-ikäinen nainen oli hassussa suurilierisessä hatussa (ehkä aurinkoa piilossa).  Tytöillä oli xxxxxx ylikokoa suorat housut.  Iästä ja sukupuolesta riippuen tulee väistämättä mieleen että onko mt-potilas vai tyyliniekka, eikä sillä ole väliä kumpaa on, piristäähän se kun näkee vähän erilaisia asusteita ja pistää huomaamatta miettimään mikä on asusteen tarina.

Tribaalikuvioita, moottoripyörähenkisiä asusteita tai valkoisia tennareita ei tarvitse miettiä, alexander stubbihan vain on päättänyt olla rento ja hauska tyyppi.

Vierailija
18/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein, mutta kun näen, niin jää mieleen.

Ilahduttaa persoonallinen tyyli, jolla asianomainen ilmaisee itseään.

Vierailija
19/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tällöin näen persoonallisia pukeutuvia ja jäävät mieleen. Yleensä nuoria, miksi vanhemmat ovat tylsiä. Puuttuu sellaiset jormauotiset ja airasamulinit täältä Oulussa. Itse olen 61 v ja huomasin olympialaisten aikaan, että minähän pukeudun kuin skeittarit 😀 

Mulla on Helsingistä päinvastainen kokemus. Nuoret pukeutuu harmaisiin ja mustiin verkkareihin, eläkeläisissä näkee välillä upeita tyylejä. Jäin ihan tuijottamaan yhtä mummelia, oli kuin filmitähti :D <3

Vierailija
20/20 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Helsingistä päinvastainen kokemus. Nuoret pukeutuu harmaisiin ja mustiin verkkareihin, eläkeläisissä näkee välillä upeita tyylejä. Jäin ihan tuijottamaan yhtä mummelia, oli kuin filmitähti :D <3

Sivusta, olen samaa mieltä. Ja useimmiten juuri mummeleilla on myös yksittäisiä erityisen hienoja vaatteita tai asusteita joista tekisi mieli mennä kysymään mistä on ostettu.