Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi myytävissä asunnoissa on mukana ilmoituksia asumisoikeusasunnoista?

Vierailija
11.08.2024 |

Ei kai noita noin vaan kuka tahansa voi ostaa kuten omistusasuntoja, vai? Mä olen ymmärtänyt että niitä jotenkin vuoronumerolla tai vastaavalla jonotus systeemillä haetaan. Miksi ne siis on tuolla oikotiellö ja etuovella ihan kuin vapailla markkinoilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ruksia sieltä alhaalta pois ne itse, muuten ne näkyy siellä joukossa. 

Vierailija
2/4 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumisoikeusasunnot näkyvät niin myytävissä kuin vuokrattavissa, jollei rastita niitä itse pois hausta. Osa näistä asokohteista on sellaisia,  ettei niitä hae kukaan, jolla on jo vuoronumero, osa sellaisia, että niitä on tarjottu jo hakeneille, mutta eivät ole ottaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän että ne voi ruksia pois. Tarkoitin että miksi ne edes on siellä, kun eihän niitä voi kai noin vaan valita. Eikö niissä ole ihan omat jonot, ja itse määritellään alueet jotka kiinnostaa, ja sieltä sitten ollaan yhteydessä kun toiveita vastaava asunto vapautuu ja on ensimmäisenä vuorossa sen alueen asuntoon. Mitä järkeä on siis siinä, että ne on vähän niin kuin muka valittavissa, kun eivät oikeasti ole?

Vierailija
4/4 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän että ne voi ruksia pois. Tarkoitin että miksi ne edes on siellä, kun eihän niitä voi kai noin vaan valita. Eikö niissä ole ihan omat jonot, ja itse määritellään alueet jotka kiinnostaa, ja sieltä sitten ollaan yhteydessä kun toiveita vastaava asunto vapautuu ja on ensimmäisenä vuorossa sen alueen asuntoon. Mitä järkeä on siis siinä, että ne on vähän niin kuin muka valittavissa, kun eivät oikeasti ole?

Niistä pitää maksaa-ei persaukinen voi niihin mennä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi