Kaipaan vinkkejä hiustenlaittoon aamuisin
Pesen hiukseni aina iltaisin, koska aamulla ei ole aikaa pestä ja kuivata. Joskus annan hiusten kuivua itsekseen ilman mitään tuotteita ja joskus taas laitan muotovaahtoa ja käytän hiustenkuivaimella. Molemmissa tapauksissa hiukset on aamulla ihan lättänät, vaikka illalla ne näytti hyvältä. Olen kokeillut erilaisia muotoilutuotteita aamuisin, mutta lopputulos on aina vain enemmän lättänät ja likaisen näköiset hiukset. Hiukseni on aika ohuet, suorat ja hartiamittaiset.
Mitä tuotetta suosittelisitte siis laitettavan aamulla kuiviin puhtaisiin hiuksiin, jotta niihin tulisi kuohkeutta ja näyttäisi myös puhtailta? Parhaat vinkit jakoon, kiitos! :)
Kommentit (17)
Miettisin sinuna sen pesun siirtämistä aamuun. Melkein sama aika menee erilaisten purkkien ja laitteiden kanssa säätämiseen, ja jos hiukset ovat muutenkin ohuet, niin föönaaminenkaan ei kauaa vie.
Suihkauta kuivashampoota aamulla ja tee haluamasi kampaus.
Leikkaa kaljuksi. Muutenkin, koska useat luulevat vieläkin olevan tosi "tukka ja järki ei pysy samassa päässä" saat kunnioitusta
Vierailija kirjoitti:
Miettisin sinuna sen pesun siirtämistä aamuun. Melkein sama aika menee erilaisten purkkien ja laitteiden kanssa säätämiseen, ja jos hiukset ovat muutenkin ohuet, niin föönaaminenkaan ei kauaa vie.
Olen eri mutta joudun heräämään jo viideltä niin pakko pestä illalla. Mulla.myös lättänä ohut tukka.
Kannattaisi vain pestä aamuisin. Saisi parhaan lopputuloksen. Jos menet nukkumaan vähänkin kosteilla hiuksilla, niin niitä on vaikeaa muokata siitä haluamakseen. Pese aamulla, pyyhekuivaa hyvin ennen föönausta.
Vierailija kirjoitti:
Suihkauta kuivashampoota aamulla ja tee haluamasi kampaus.
Kuivashampoo toimii parhaiten, kun sen laittaa heti pesun jälkeen puhtaisiin hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri mutta joudun heräämään jo viideltä niin pakko pestä illalla. Mulla.myös lättänä ohut tukka.
Ok. Itse herään aamuvuoroihin neljältä ja hiusten pesemiseen käytetty aika on kyllä joka minuutin arvoinen.
Kampaa hiukset pää alaspäin ja suihkuttele tekstuuria hiuksiin. Pysyvät koholla ainakin päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et pese illalla, niin voit mennä 15 min aikaisemmin nukkumaan ja vastaavasti herätä vartin aikaisemmin pesemään hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kampaa hiukset pää alaspäin ja suihkuttele tekstuuria hiuksiin. Pysyvät koholla ainakin päivän.
Kiitos! Onko vinkkiä jostain tietystä tuotteesta tähän? Ja tämä tehdään siis nimenomaan kuiviin hiuksiin? :)
- ap
Hiuspuuteria, kuivashampoota tai tyvikohottajaa joskus käytän. Yleensä vedän hiukset vain ponnarille tai nutturalle
GHD:llä on sellainen kuumaharja, sillä saa hiukset laitettua siististi nopeammin kuin oikealla suoristusraudalla tai kihartimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et pese illalla, niin voit mennä 15 min aikaisemmin nukkumaan ja vastaavasti herätä vartin aikaisemmin pesemään hiuksia.
En aina pääse aiemmin nukkumaan. Enkä kyllä vartissa pese ja kuivaa koska ei likomärkiä hiuksia voi föönätä, sitten ne vasta lättänät onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aina pääse aiemmin nukkumaan. Enkä kyllä vartissa pese ja kuivaa koska ei likomärkiä hiuksia voi föönätä, sitten ne vasta lättänät onkin.
Aamulla heti herättyä suihkuun, hiuksille nopea pyyhekuivaus ja ilmakuivatusta muiden aamutoimien ajan, jonka jälkeen riittää 5 min föönausta (kunnollisella kuivaajalla).
laita tukka kuntoon illalla, tilaa itelles geishojen käyttämä tyyny, takamakura. ( googlella löytyy)
Hiusten rakenne on erilainen eri ihmisillä. Minullakin on hiukset, joiden kuivuminen itsestään kestää tunteja, laitteillakin vie todella niin kauan etten ikinä voi jättää pesua aamuun. Pesen illalla, suht aikaisin jotta ovat varmasti kuivat kun menen nukkumaan. Pesun jälkeen annan kuivua noin tunnin, sitten laitan tyvikohottajaa ja föönivaahtoa, föönaan ilman mitään harjausta pää alaspäin kunnes tyvi on jotenkuten kuiva. Sitten teen vars muotoilun kihartimella. Yritän nukkua niin, ettei tukka jää lyttyyn, vaan vedän (puolipitkät) hiukseni niskasta ylös. Hyvin kestää kampaus kuohkeana pari päivää,
Osta peruukki, sillä hyvä