Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkää minulle liikelahjat

Vierailija
09.08.2024 |

Asiakkaille pitäisi muka ostaa suklaata, konjakkia ja festarilippuja. Mitä tällä ajetaan takaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjontaa

Vierailija
2/8 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas suhteiden ylläpitoa.

Minä ostan verkkosivuilleni koodausta muutaman kerran vuodessa, ja olen käyttänyt useampaa firmaa. Kun tammikuussa aloitan jälleen työt ja huomaan, että nyt pitäisi päivittää laskureita sun muuta ja samalla näen pöydällä yhden IT-firman joukukonvehtirasian josta napsasen suklaan, arvaapa mihin firmaan sitten päädyn soittamaan?

Vaikka firma olisikin hitusen kalliimpi, mutta he selkeästi kommunikoivat ja haluavat tehdä yhteistyötä ja sen jatkuvan, joten.. sinne siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan verkkosivuilleni koodausta muutaman kerran vuodessa, ja olen käyttänyt useampaa firmaa. Kun tammikuussa aloitan jälleen työt ja huomaan, että nyt pitäisi päivittää laskureita sun muuta ja samalla näen pöydällä yhden IT-firman joukukonvehtirasian josta napsasen suklaan, arvaapa mihin firmaan sitten päädyn soittamaan?

Vaikka firma olisikin hitusen kalliimpi, mutta he selkeästi kommunikoivat ja haluavat tehdä yhteistyötä ja sen jatkuvan, joten.. sinne siis!

Asiakas suhteiden?

Vierailija
4/8 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä halutaan (yritetään) pitää asiakkaat ja yhteistyökumppanit hyvällä mielellä, osoitetaan että heidät muistetaan.

Vierailija
5/8 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ratkaiseva tekijä kauppojen syntymisen suhteen, jos kilpailijat on muuten kovin tasaväkisiä. Tapailin joskus yhtä myyntimiestä, joka järjesti asiakkaille kaikkia rientoja ja ne olivat oleellinen osa myyntiä, samoin kuin myyjän persoona. Minusta se on kummallista.

Vierailija
6/8 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika halvalla lähtee, jos jollain juhlapöydän konvehdeilla saa sinusta asiakkaan. 

Vierailija
7/8 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun kouluvuoden lopuksi lahjotaan opettajia, harrastusohjaajia yms. Kiitetään hyvästä työstä ja toivotaan suhteiden pysyvän hyvänä myös jatkossa.

Vierailija
8/8 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kun kouluvuoden lopuksi lahjotaan opettajia, harrastusohjaajia yms. Kiitetään hyvästä työstä ja toivotaan suhteiden pysyvän hyvänä myös jatkossa.

Eikö sen silloin pitäisi mennä toimeksiantajalta asiakkaalle?