Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat

Vierailija
07.08.2024 |

Pitääkö naiset pahana jos katselee tissejä jotka selvästi näkyvät kaulaaukosta tai kiireistä vaatteista?Kyllä se on niin mukava katsella rintoja miehenä. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele vaan ihan rauhassa, ei sitä edes huomaa. Yksi mies kertoi jälkeenpäin tuijottaneensa tissejäni koko illan kun oltiin samassa seurueessa/pöydässä. En minä sitä silloin mitenkään huomannut. Tuskimpa huomaisin missään muuallakaan. Jos nyt et kuitenkaan puhuessa tuijota tisseihin, vaan kasvoihin.

Vierailija
2/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tänä aamuna jätin rintaliivit pukematta ja laitoin lyhyen mekon päälleni, joka kiristää isojen rintojeni kohdalta reilusti. Tuttu mies tuli käymään ja puheltiin tovi niitä näitä. Näin kun mies ei voinut olla katsomatta isoja rintojani. Oikeastaan kiihotuin siitä tilanteesta kun mies ei voinut olla katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tänä aamuna jätin rintaliivit pukematta ja laitoin lyhyen mekon päälleni, joka kiristää isojen rintojeni kohdalta reilusti. Tuttu mies tuli käymään ja puheltiin tovi niitä näitä. Näin kun mies ei voinut olla katsomatta isoja rintojani. Oikeastaan kiihotuin siitä tilanteesta kun mies ei voinut olla katsomatta.

win-win

Vierailija
4/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin itsekin kiihotun usein, kun puen päälleni jotain astetta naisellisempaa ja muotoja korostavaa ja huomaan, että miehet kääntyy katsomaan tai ei saa silmiään irti minusta. Piristää päivää mukavasti. :)

Vierailija
5/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysynyt suoraan, että haluaako koskea, kun ei silmät niistä irtoa?

Vierailija
6/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysynyt suoraan, että haluaako koskea, kun ei silmät niistä irtoa?

Ollaan tämän miehen kanssa harvakseltaan tekemisissä työn puolesta niin haluan säilyttää tällaisen mukavan leikin ja flirtin

Vierailija
7/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, mä menen tahallani töissä yhden aika kuuman miehen eteen häntä tisseillä ja tiukoilla paidoilla kiusaamaan. Hän siis istuu työtuolillaan ja minä menen siihen seisomaan, tissit ihan naaman eteen silmien tasolle ja juttelen niitä näitä kuulumisia. Katseella on vaikeuksia olla harhailematta :)

85G

Vierailija
8/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele katsomaan ns. sivusilmällä

Vierailija
9/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, mä menen tahallani töissä yhden aika kuuman miehen eteen häntä tisseillä ja tiukoilla paidoilla kiusaamaan. Hän siis istuu työtuolillaan ja minä menen siihen seisomaan, tissit ihan naaman eteen silmien tasolle ja juttelen niitä näitä kuulumisia. Katseella on vaikeuksia olla harhailematta :)

85G

Huh, onko vielä isot nännitkin

Vierailija
10/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan isohkot nännit, muttei ne paidan ja rintsikoitten läpi tuolle miehelle näy mitenkään.

85G

Vierailija
11/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan isohkot nännit, muttei ne paidan ja rintsikoitten läpi tuolle miehelle näy mitenkään.

85G

Yletät noin isoilla rinnoilla varmaan imeen omia nännejäsikin

Vierailija
12/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee kaikkien rinnat katsottua jos suinkaan mahdollista ja välillä hetkeksi jumii hyvien kohdalle. Yritän olla huomaamaton...

Välillä tuntuu että jotkut tutut ottavat vaan paremman asennon että näen enemmän, siinä pitää jo varoa etten ihan tuijottamaan jää. No, ehkäpä tämäkin on sanatonta flirttailua vaan molempien päivää piristämään. 

Vierailija
13/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka katsoo ja ketä. Kuinka hyvin tuntee ja miten tulevat toimeen.

Vierailija
14/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunottaret joilta "vahingossa" vilahtelee, varta vasten  "vahingossa" pukeutuvat sillä tavalla.

Feministit, ja muut joilla vanne kiristää päätä, eivät koskaan ter tätä "vahinkoa".

Vierailija
15/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

85G

Unelmamimmi tämä kyllä, hitsi kun ois duunissa tuommosia itellänikin.

Vierailija
16/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se ongelma että alkaa seisomaan kun näkee hyvän näköisiä tissejä. 

Vierailija
17/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis voiko miehillä alkaa seisoon jos näkee vaikka normaalin t-paidan alla pullottavia tissejä? Ei tarvii mitään paljasta pintaa tai vilauttelua?

Vierailija
18/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helposti kun on tiukka paita ja  jonkun verran rinnoissa kokoa. 

Vierailija
19/19 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin näin vanhanapoikana tykkään katsella ruskettuneita, mutta terhakasti liikkuvia rintoja kooltaan C-D kuppiin sopivia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän