Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko kukaan muu mörskässä?

Vierailija
04.08.2024 |

Oletko tottunut asumiseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. Ja ihan tyytyväisenä toistaiseksi. Tai mikä nyt on kenellekin mörskä. Kiinteistövälittäjän arvion mukaan tontin arvo on x ja talon arvo noin 0,1x. Ei sentään vielä negatiivinen.

Vierailija
2/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa edes se mörskä...mutta ei ole mitään,koko elämässä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ostaa pikkurahalla syrjemmältä oman mökin. Tosin auto pitää olla millä kuljet töihin. Mutta on edullista asumista. Laittreet taloa pikkuhiljaa. Ja se on OMA.

Vierailija
4/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä asun. Tämä on tietenkin vähän suhteellista, mutta sanotaanko niin, että neliöitä on aika vähän ja kodinhoitohuonetta ei ole. Korjaamiset tehdään itse halvoilla materiaaleilla. Eli onneksi tämä mörskä on vanha talo ja korjausmateriaalit on pahvi, sanomalehti, kitti ja öljymaali yms. Kesällä tää on kivempi, kuin talvella, kun on "hengittävä" :) En kuitenkaan vaihtais tätä laminaattiunelmaan. 

Vierailija
5/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen se ihminen joka saa asua omassa kodissa maalla. Ja valkoinen maali tekee paljon ihmeitä kun maalaa sillä seinät. Edullista, helppoa ja sopii kaikkeen.

Vierailija
6/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan ostaa pikkurahalla syrjemmältä oman mökin. Tosin auto pitää olla millä kuljet töihin. Mutta on edullista asumista. Laittreet taloa pikkuhiljaa. Ja se on OMA.

Eudllista asumistw - ehkå, remonttien hintaa voi todin olla vaikea ennustaa. Ja satanen viikossa menee työmatkojen bensaan.

Vierailija
7/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen asunut mörskässä 22 vuotta. Mutta nyt olen alkanut pelkäämään, pelkään aivan hirveästi. Kulkuneuvona on pyörä, nykyään sähköpyörä. Ilman autoa tunnen olevani mörskässä jumissa ja toisiaan avuttomassa tilassa, sillä en kykene poistumaan, niin kuin ne joilla on auto.

Vierailija
8/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi jämsäläismuija asuu. Kova valittamaan. No, onneksi se pääsee ihan kohta muuttamaan pois, koska aikoo elää itsenäisesti ja yksin.

Vierailija
9/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Teiniaikana haukuin mummolaa aina mörskäksi kun se oli 100-vuotias ja täynnä talonpoikaishuonekaluja. Edelleen kutsun mörskäksi vaikka nyt tiedän että ihan jotain muuta tämä on :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi