Minä ja veljeni olemme molemmat teologian maistereita ja käymme molemmat ruokajonossa!!!!!
se on jännä itsellä on teologian ja historian maisterin paperit
veljellä teologian maisterin ja opettajan pätevyys, ollut jopa pappina 15 vuotta, itse en pätkääkään
nykyään molemmat käymme ruokajonossa ja olemme yhteiskunnan pummeina
sisko on ylilääkäri
hieno homma ! amen!
Kommentit (21)
Hae kaupasta kaksi kalaa ja viisi leipää !
Siitä ruokaa koko loppuvuodeksi
Mihin te ruokaa tarvitsette? Ettekö te elä pyhällä hengellä?
Uravalinta.
Raamatussa on esitelty monta tapausta jossa mm parilla kalalla ruokitaan massoja, vesi muuttuu viiniksi, taivaalta sataa mannaa.
Ehkä niistä löytyy apua. Olen tosissani.
Se vasta jännää onkin, että maisteri ei osaa kirjoittaa.
Sekotatte veden viiniksi. Hyvä vasikka elää juomallakin.
Pyhällä hengellä ei ihminen elä maan päällä.
Minä tein tohtorinväitöskirjani: "Feminismi ja patriarkaalisen yhteiskunnan vastustus homoseksuaaliseen taidekäsitykseen vuosien 1960 -1980 poliittisessa diskurssissa". Olen nyt tohtori ja silti myyn pärjätäkseni yönakkeja Kouvolan asemalla. Kyllä minun pitäisi saada kunnon hyväpalkkainen työpaikka. Olenhan pätevöitynyt tohtoriksi ja pätevä. Johonkin muuhun kuin nakkien myyjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein tohtorinväitöskirjani: "Feminismi ja patriarkaalisen yhteiskunnan vastustus homoseksuaaliseen taidekäsitykseen vuosien 1960 -1980 poliittisessa diskurssissa". Olen nyt tohtori ja silti myyn pärjätäkseni yönakkeja Kouvolan asemalla. Kyllä minun pitäisi saada kunnon hyväpalkkainen työpaikka. Olenhan pätevöitynyt tohtoriksi ja pätevä. Johonkin muuhun kuin nakkien myyjäksi.
Törkeää, että ei anneta tietojesi ja taitojesi vastaavaa työtä. Väitöskirjasi oli tärkeä virtsanpylväs ja potku koko Suomen ymmärtämättömän patriarkaatin piilossa olevaan polveen. Toivottavasti saat nakkien lisäksi myytäväksi myös lihapiirakoita.
Turhuutta, kaikkea turhuutta. Kannattaisi kokeilla oikeita töitä.
homokirkkoonhan en papiksi mene. mutta jospa johonkin Àfrikkaan pääsisi kyläpäälliköksi se olisi yes
ap Moses
Miksi käytte ruokajonossa? Ostaisitte itse omat ruokanne. Varallisuutta taitaa riittää.
Teologi voi myydä per&että. Siitä vaan ansioon.
Peruskoulusta siivoustyöhön. Töitä samalla tehden opiskelin työaikana laitoshuoltajaksi. Ikinä en ole tukia tarvinnut ja töitä riittää. Nyt on suojatyöpaikka ja ok tuntipalkka.
Provo. Pappihan ei eväänsä liikauta alle 5000 euroa/kk.
Teologia ei ole oikeaa tiedettä, uskonasiat on pilattu yliopistossa. Lähdetään nyt vaikka siitä että oikeassa tieteessä on integraalilaskentaa ja lineaarialgebraa. Lääkärit ainakin derivoivat ja inegroit koulutuksessaan.
Mitä sitten?