Leikkasin omien pitkien hiusten kuivat latvat aika mielenkiintoisella tyylillä ja olen oikein tyytyväinen
Kuivaa latvaa oli n. 4 cm matkalta, kaksihaaraisiakin. No, meni hermo niihin ja otin aina vähän hiuksia tuppoon, katsoin valoa vasten ja leikkasin hapsottavan tai kaksihaaraisen pään pois. Tällä tyylillä kävin lopulta parin viikon aikana (paksut hiukset) koko kuontalon läpi ja oikein hyvältä näyttää! :D Hiukset on hieman kerrostettu joten ehkä antaa vähän paremmin anteeksi kuin täystasainen latva. En kyllä alkaisi tähän ehkä uudestaan koska kahden viikon projekti :') Tosin meni vain 5-10 min päivässä. Että semmosta tällä kertaa
Kommentit (2)
Siinä vaiheessa kun melkein istun hiusten päälle, otan keittiöfiskarsit, laitan jakauksen kuntoon, kylkiluusta mittaa ja ensin toiselta puolelta poikki, sitten toiselta. Sen jälkeen annan miehelle sakset, kysyn onko tasainen ja jos ei oo, voitko tasoittaa. Sen mielestä oon aina leikannut oikein hyvin eikä korjattavaa ole.
Ha, aika hyvin. Mä en jaksa napsia kuin jotain satunnaisia kaksihaaraisia. Joskus olen miettinyt että yrittäisi youtuben avulla opetella leikkaamaan hiukset, mutta käyn vain 2 kertaa vuodessa leikkauttamassa joten tehköön kampaaja.